[Librezale] Proposamena - #Tutorialak

mikelgs a bildua ni.eus mikelgs a bildua ni.eus
Ost, Eka 23, 18:21:08, CEST 2021

Ideia bikaina iruditzen zait tutorialena, baina planteamendu sinpleagoa
egingo nuke. Zuk prestatu duzun orria oso egokia iruditzen zait,
"KomunikazioEtaElkarlanerakoTresnak" orria bezalakoa da. Faltan sumatu
ditut taula horretan bertan tutorialetara joateko estekak, baina
suposatzen dut egokiagoa dela jendea aplikazioaren orrira bidaltzea eta
bertan aurkitzea tutorialak. Tutorialik ez dagoenean gorriz agertzea
ederki ulertzen da. Orri horren mantenu lana egin behar litzateke.
Wikian edonork edita dezake, baina wikiaren arduraduna (edo orri
arduradunak) egotea ere beharrezkoa dela esango nuke. Hurrengo
bilerarako gai zerrendan gehitu dut.

Dagoeneko badauden tutorialak "zentralizatu" beharra dago, bai. Toki
berean eskaini. Eta berriak sortzeko Software Libre Zalantzak txat gela
nahiko dinamikoa da, bertan proposatuz gero tutorial egile boluntarioak
ager litezke.

Peertube instantziarena, esango nuke ez dela behar eta ez dela egin nahi
oraingoz. Badago peertube.social kontu hau [9] eta, "Hezkuntzan
Librezale" izeneko kanala dagoen bezala, "Tutorialak" kanala sortu
daiteke bertan. Hitz egin beharko litzateke nork eta noren izenean
argitaratzen duen hor, baina sinple aurreikusten dut: Bideoaren hasieran
ohar bat jar liteke "Bideo hau halakok egina da, uuuu-hh-ee datan, eta
Librezalek bere Tutorialak kanalean partekatzea erabaki du" modukoa-edo,
eta listo.

Ez dut uste Librezaleren bilera presentzial bati itxaron behar zaionik
hau egiten hasteko. Kanpaina ere ez dut ikusten. Ez dakit nor animatuko
litzatekeen kanpaina bat aurrera eramaten (zuk zeuk baduzu gaitasuna,
gogoa, denbora?). Nigatik, kanpainarik momentuz behintzat ez.
Librezaleren izenean Kanpaina "estrategiko" bat egitea litzateke bilera
presentzial edo ofizial batean adostuta (eta kalitatez) egin beharreko
egitasmoa. Dauden tutorialak eta berri batzuk eskaintzea, pixkanaka,
inurri lanean aurrera eraman daiteke.

bidez-(e)k idatzi du:

> [...]
> Honelako zerbait kopiatuko nuke wiki-orrialde bakoitzaren azpiko
> aldean:
>
> [[Kategoria:Badago tutorialik, baina gehiago behar]] (euskaraz,
> jakina!)
>
> [[Kategoria:Ez dago tutorialik, behar ditugu]]
>
> [[Kategoria:Aplikazio oso intuitiboa. Tutorialen behar handirik ez]]
>
> * Sare sozialetan
>
> Bururatzen zaidan traolik xinpleena #Tutorialak da. Singularrean
> jarriz gero, auzoko hizkuntzekin interferentziak.
>
> Ea zer iruditzen zaizuen proposamen multzoa, zuek esan.

Links:
------
[3] https://librezale.eus/wiki/Zergatik_Firefox
[4] https://eu.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Wikiproiektuak