[Librezale] Proposamena - #Tutorialak

Alexander Gabilondo alexgabi a bildua disroot.org
Ost, Eka 23, 18:26:22, CEST 2021

Oso ideia interesgarria eta egoeraren azterketa bikaina egin duzu
taulan. Proiektuen wikian bideo-tutorialak atalaz gain eskuliburuak
atala ere jarriko nuke.

Alex

21/6/23 16:43(e)an, Gorka Azkarate Zubiaur , Librezale-en bidez igorleak
idatzi zuen: