[Librezale] GMail hartzaileak

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Or, Api 23, 19:25:02, CEST 2021

Kaixo,

Hau idatzi du Txopi (txopi a bildua ikusimakusi.eus) erabiltzaileak (2021 api.
23, or. (10:35)):

> 21/4/23 10:27(e)an, Txopi igorleak idatzi zuen:

> Kaixo:
>
> Meu hau bidali dut 10:27an eta 10:28an Mailmanek 44 mezu bidali dizkit
> beste horrenbeste GMaileko harpidetza bounced egoeran jarri dituela
> esanez. Horrek esan nahi du 10:27ko mezua posta-zerrendako harpidetu
> guztiei bidaltzen saiatu dela eta hainbat kasutan ezin izan duela
> banatu. Mailmanek saiaketa batzuk egiten ditu eta hainbat egun/mezu
> bidali ezin baditu kontu batetara, azkenean bounced egoeran jartzen du
> kontu hori.

> [...]

DKIM konfiguratu dut eta Googlek onartzen du. Pasahitza
berreskuratzeko mezu batekin saiakera egin dut eta iritxi da
gmail-era, baino spam bezala gorde du.

Mezu hau bidaltzen dut ikusteko ea besteei irixten zaien orain.

Mikel