[Librezale] Arazoak posta-zerrendan?

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Ast, Api 22, 20:05:29, CEST 2021

Hau idatzi du Julen Ruiz Aizpuru (julenx a bildua gmail.com) erabiltzaileak
(2021 api. 21, az. (11:59)):

> Hau idatzi du Txopi (txopi a bildua ikusimakusi.eus) erabiltzaileak (2021 api.
> 19, al. (20:44)):

> Ondorengo gunean ikus dezakedanez, postarako erabiltzen den SSL
> ziurtagiria baliogabea da:
> https://ssl-tools.net/mailservers/librezale.eus

Konponduta!

Zegoen ziurtagiria makina instaltzean sortutako "self-signed"
ziurtagiria zen. Webgunerako erabiltzen den Let'sEncrypt-en ziurtagi
bera jarrita ondo doala dirudi.

Txopi, ea honekin konpontzen den.

Mikel