[Librezale] GMail hartzaileak

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Or, Api 23, 19:32:06, CEST 2021

Hau idatzi du Mikel Olasagasti (mikel a bildua olasagasti.info) erabiltzaileak
(2021 api. 23, or. (19:25)):

> DKIM konfiguratu dut eta Googlek onartzen du. Pasahitza
> berreskuratzeko mezu batekin saiakera egin dut eta iritxi da
> gmail-era, baino spam bezala gorde du.
>
> Mezu hau bidaltzen dut ikusteko ea besteei irixten zaien orain.

Mezua iritxi da baino spam bezela markatua izan da.

Agian egun batzuk behar ditu hobeto sailkatzeko. Googlek eskaintzen
duen 'postmaster tool'-en egun batzuk barru ikusiko da gaurko
aktibitatea eta ea zer dioen.

Mikel