[Librezale] Joko bat euskaratzeko interesa

Urtzi Odriozola urtzi.odriozola a bildua gmail.com
Ost, Mar 21, 13:31:10, CET 2018

Kaixo Mikel,

Ideia bat izan dezazun, hemen bada bai Game Erauntsian eta baita librezale
edota norbanakook euskaratu ditugun (baita erdizka dauden) zerrenda bat:
https://gamerauntsia.eus/jokoak/euskarazko-bideojokoak/

Hor bai joko libre eta baita pribatuak ere badaude. Game Erauntsian
oraingoz denetarik egin dugu baina azken aldian pare bat pribatu eta scene
dauzkagu zoritxarrez esku artean. Nahi baduzue, telegram talde bat ere
badago bideojokoen inguruan hemen: https://t.me/gamerauntsia

Agian norbaitek ideiaren bat emango dizue. Guk esku artean ditugunak esango
nizkizuke, baina hau ez da horretarako lekua. Joko libreak nahi badituzue
ere aukera badago bai hasi eta buka egiteko eta lehen aipatutako zerrendan
osatzeko falta direnak ere bai.

Zerbait zehatzagoa nahi izatekotan telegram taldean edo
gamerauntsia a bildua gmail.com helbidera idatzi bestela.

Ba besterik gabe, ez dakit nik ere asko lagundu dizuedan

Urtzi

Ander Elortondo<ander.elor a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2018(e)ko
martxoaren 21(a) 13:19):