[Librezale] Mozillako pontoon Itzulpen plataforma bikaina

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Al, Urt 8, 20:10:05, CET 2018

> [...]
>
> Zoragarri, albiste bikaina! :)

> itzulpen
> esaldi
>
> Nik ere aipatu dituzunak baino nahiago dut; ez erabat Pootle baino:
> aurrez Mozillarako zegoen locamotion zerbitzarian [1] adibidez
> itzulpen-memoria dezentez hobea zen nire esperientzian. Bada zer
> hobetua beraz.

> Eman dizkizut baimenak bi proiektuetarako.
>
> 'mozilla.org' proiektuari dagokionez Ibairekin koordinatzea
> gomendatzen dizut (konturatu ez denarentzat: izugarrizko inurri lana
> egiten jarraitzen du!), lehentasuna duten orriekin hasi eta elkarren

Bai, 3 arrano omen da gure Phenix hegaztia. ;-)

> Pontoon-etik kanpoko bilaketetarako ez ahaztu Transvision tresna
> erabiltzea: https://transvision.mozfr.org/

Erabiltzen dut, eta baita ammagama eta Microsoft webgunea, (helbideak
https://librezale.eus/wiki/Lan-tresnak aurki daitezke)

izan libre izan euskaldun!
Ander.