[Librezale] VLC euskaratu nahi dugu

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.eus
Or, Urr 28, 09:12:32, CEST 2016

Oso proposamen interesgarriak Osoitz.

Bereziki nabarmentzekoa Odoo, ERP aplikazioa kontabilitatea barne duena.

Zein aplikazio dute kontabilitatean euskal entitateek? euskalgintzakoak
barne?

Kafe bat neurrira eginiko aplikazioa ez duenak, gazteleraz daramala
kudeaketa.

Tristea da 2016an oraindik "para los dineros..." entzun behar izatea.

Gipuzkoa zorionez (Bizkaian egoera ez da parekoa zoritxarrez)
kontu-hartzaileon harremana euskaraz da, guk diru-kontuak euskaraz.

Hori bai, IZFEn neurrira eginiko aplikazioaz.

izan libre, izan euskaldun!

Ander.

27/10/2016 21:32(e)an, Osoitz E igorleak idatzi zuen: