[Librezale] VLC euskaratu nahi dugu

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
Ast, Urr 27, 21:32:32, CEST 2016

Aupa,

Atzo pribatuan egoera komentatu zidaten eta Txopi eta Mikelen laguntzarekin
aukera hauek proposatu nizkien:

Proiektua: Libreoffice Laguntza
Non: https://translations.documentfoundation.org/eu/libo_help/
Egoera: 108949 hitz itzultzeke, hainbat azpi proiektu ditu
Aipagarria: Eusko Jaurlaritzaren Hizkuntza sailaren laguntzarekin
itzulitako OpenOffice proiektuan oinarritua, Librezalek jarraitua

Proiektua: Mediawiki
Non:
https://translatewiki.net/w/i.php?title=Special:Translate&group=mediawiki&language=eu&filter=%21translated&action=translate
Egoera: 19.459 kate itzultzeke
Aipagarria: Wikipediak darabilen softwarea da

Proiektua: KDE
Arduraduna: Iņigo Salvador Azurmendi <xalba a bildua euskalnet.net>
Egoera: Ezezaguna, baina laguntza behar duela dirudi
Aipagarria: Linuxen oso erabilia den mahaigaina da

Proiektua: Coreutils eta bestelako Linux tresnak
Non: http://translationproject.org/team/eu.html
Egoera: Proiektu txiki ugariz osatutako sarea
Aipagarria: Linux sistemako oinarrizko tresnak dira gehienak

Proiektua: MIUI
Non: https://crowdin.com/project/miui-v6
Egoera: Zerotik itzuli behar da (Kopurua ez dakit)
Aipagarria: Xiaomi enpresaren telefonoek darabilten Android bertsioa da,
baina beste telefono batzuetan instalatu daiteke. Erreferentzia gisa balio
dezakeen CyanogenMod guztiz itzulita dago (Arduraduna Osoitz)

Proiektua: Odoo
Non: https://www.transifex.com/odoo/odoo-9/
Egoera: 22,779 kate itzultzeke
Aipagarria: Enpresa kudeaketarako tresna librea

Proiektua: Magento
Nola:
http://devdocs.magento.com/guides/v2.0/frontend-dev-guide/translations/xlate.html
Egoera: Ezezaguna, itxuraz ez dago itzulpen publikorik baina badaude
Magento darabiltzen dendak euskaraz...
Aipagarria: Web dendak sortzeko softwarea, oso erabilia

Mezua bidali eta gero Gorkak Ubuntu ere interesgarria izan zitekeela aipatu
zuen: http://librezale.eus/wiki/Ubuntu

Osoitz

Ander Elortondo<ander a bildua debagoiena.eus> igorleak hau idatzi zuen (2016(e)ko
urriak 27 11:49):