[Librezale] VLC euskaratu nahi dugu

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.eus
Ast, Urr 27, 11:49:08, CEST 2016

Kaixo:

opensuse?

https://en.opensuse.org/openSUSE:Localization_guide

Ez naiz banaketa honen erabiltzailea baina mahaigain guztiak era
txukunean dituen banaketa da.

kudeaketarako software puska famatua dauka, yast, hori itzuliz gero
banaketa hori euskaraz izango genuke.

honek bestalde enpresa mailako zerbitzarietakoa ere euskara izatea
ahalbideratu dezake.

Katalana erabat itzulia dago:
http://i18n.opensuse.org/stats/openSUSE-13.2/ca/index.php

edonola itzulpena mardula da: yast 18253 eta lcn 17475 13.2 bertsioan.

nik harria botatzeko lotsa gutxi, orain daukadan ekarpen maila ikusita...

izan libre izan euskaldun!

Ander.

27/10/2016 11:10(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi zuen: