[Librezale] VLCren euskaraketaren mantenua

mikelgs a bildua ni.eus mikelgs a bildua ni.eus
Or, Ira 10, 21:34:06, CEST 2021

Eskerrik asko orain arteko lanagatik Txopi, VLC asko erabiltzen dut. Ondo iruditzen zait erabakia.

2021(e)ko irailaren 10(a) 20:29:53 (CEST)-(e)an, "Txopi , Librezale-en bidez" <librezale a bildua librezale.eus>-(e)k hau idatzi zuen: