[Librezale] VLCren euskaraketaren mantenua

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Or, Ira 10, 20:29:53, CEST 2021

21/8/31 19:07(e)an, Txopi , Librezale-en bidez igorleak idatzi zuen:
> Kaixo:
>
> Julenek utzi zuenetik ni arduratu naiz VLC euskaratuta mantentzeaz,
> baina azkenaldian denbora oso gutxi dut honetarako eta lekukoa pasatzea
> hobe dela pentsatu dut:
> https://librezale.eus/wiki/VLC
>
> Baliabide garrantzitsuena, "VLC 3.0", % 99an dago. Sistema eragile
> batzuentzako beste baliabide txiki batzuk ere euskaratu nituen (osorik
> edo kate garrantzitsuenak behintzat). Oraintxe bertan 24 kate
> euskaratzea falta da eta proiektuari ondo etorriko litzaioke garbiketa
> [...]

Kaixo:

Inor animatzen ez dela dirudienez, wikian arduradun gabe utzi dut eta
semaforo gorria jarri diot:
https://librezale.eus/wiki/VLC

OHARRA: noizbehinka Transifex proiektuan parte hartu nahi duten
pertsonen eskariak heltzen direnez (Librezaleko kideak ez direnak),
datozen eskariak onartu egingo ditut eta ea norbaitek lan txukuna egiten
duen... Arriskutsua izan daiteke baina egoera honetan itzulpenean
laguntzeko eskaririk jasoz gero onartu beharra dagoela uste dut.

Ondo izan,