[Librezale] Euskararen Ingurne Digitala. Gomendioak 2021-2024

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.eus
Or, Eka 4, 06:59:20, CEST 2021

Kaixo:

Ez nintzen izan testu horren sorkuntzan baina kontrakoa errealitateari
uko egitea da.  Zergatik hautatu da google? Argi eta garbi, Patxi
Lopezek medio gabe martxan jarri zuen abiarazte bikoitzaren arazoak
ekiditeko. Klaustroetan zegoen arazo larri bat zen klaseko ordua erdira
murrizten zela, ez zelako aparatuak martxan jartzea lortzen eta eskolan
ez zegoelako mediorik arazo horri irtenbide bat emateko.

Errealistak izan behar dugu. Arazoak sortzen dituzten proposamenak
atzera urratsak izango dira gure librezaletasunean. Migrazio oker batek
hurrengo aldaketak eragozten ditu.

Ematen diren urrats guztiak onak izan behar dira bestela multinazional
horiek bide denak erabiliko dituzte dena hankaz gora jartzeko.

Pedagogikoki googleren classroom kaka bat da (hala dio HUHEZIKO nire
emazteak) baina ez du kale egiten inoiz, beti dabil. Irakasleak klasea
eman dezake kaka batekin bada ere eta klaseaz ari da eta ez informatikaz
(ulertzen ez duen gaia eta gorroto duena ezjakin jartzen baitio ikasle
guztien aurrean).

Analisian argi izan behar ditugu zeintzuk diren erabakiak hartzeko
arrazoiak. Moodle mila buelta ematen dio classroom bati, baina badakite
txukun jartzen eta konfiguratzen? klaustroak badu horretarako borondaterik?

Nire iritzi xumean borondatea eta interesa erakusten dute ikastetxetan
jarri beharko genituzke indarrak eta lor dezagun horiek babes ditzala
jaurlaritzak. Helburua arrakasta izan behar du ez ezarpen masiboa.

Arrakastarantz bidera ditzagun denak, arrakasta izan dadila bilatzen dena.

izan libre izan euskaldun!

Ander Elortondo

21/6/3 20:35(e)an, Alexander Gabilondo , Librezale-en bidez igorleak
idatzi zuen: