[Librezale] Arazoak posta-zerrendan?

mikelgs a bildua ni.eus mikelgs a bildua ni.eus
Al, Api 19, 10:48:09, CEST 2021

Nik irakurri dut behintzat, Julen.

2021(e)ko apirilaren 19(a) 09:30:59 (CEST)-(e)an, Julen Ruiz Aizpuru <julenx a bildua gmail.com>-(e)k hau idatzi zuen:

--
Nire Android gailutik bidalia, K-9 Mail erabiliz. Mesedez, barka ezazu nire laburtasuna.