[Librezale] Librezale.eus zerbitzaria erabiltzeko eskaera

Porrumentzio porrumentzio a bildua riseup.net
Ast, Api 8, 22:27:33, CEST 2021

Iepa Txopi! Nik hartukot nuke ardura Nextcloud ta AmaGama kudeatzeko, nere erritmoan ibiliko nintzan, baƱo arduratu bai.

Besteakin ea Mikelek erantzuteik dun, erabilgarria izan daiteke benetan!

2021(e)ko apirilak 8 20:06:11 (CEST)-(e)an, Txopi <txopi a bildua ikusimakusi.eus>-(e)k hau idatzi zuen: