[Librezale] Librezale.eus zerbitzaria erabiltzeko eskaera

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Ast, Api 22, 20:10:44, CEST 2021

Hau idatzi du Txopi (txopi a bildua ikusimakusi.eus) erabiltzaileak (2021 api.
8, og. (20:06)):

> 21/4/7 14:29(e)an, mikelgs a bildua ni.eus igorleak idatzi zuen:

> Kaixo:
>
> Niri proposamen interesgarria iruditzen zait. Horretarako Librezaleko
> ostalaria kudeatzen duen pertsonaren iritzia ere jakitea interesgarria
> litzateke. Azken finean NextCloud makina horretan instalatzea suposatzen
> dut eta agian Mikel Olasagastik izango du egungo instalazioaren eta
> NextClouden eskakizunen bateragarritasunaren inguruko iritzirik edo
> zalantzarik.

> Mikel, hor zabiltza?

Bai, baino nahi baino denbora gutxiago izan dut azkenaldian.

> Aldaketa potoloa da eta ni ez naiz gai ikusten makinan horrelako
> aldaketarik egiteko (adostuko baldin bagenu). NextCloud behin bakarrik
> instalatu dut baina nire erabilera pertsonalerako eta Librezalek
> sistemen ezagutza handiagoa duen administratzaile bat behar du.

Instalazio natiboa egiteko arazoak izango genituzke azken
bertsioarekin, ze makina oraintxe Ubuntu-18.04 bat da php-7.2 dakar
eta azken bertsioak 7.3 edo 7.4 behar du.

Sistema eguneratzea aukera bat da, baina aurrera begira, 22.04
kaleratzean python2 ez denez egongo Mailman2-tik 3ra salto egin
beharko litzateke ta gehiegi begiratu ez dudan arren lan pixkat
hartuko du.

Hobeto aztertu ta esango dizuet.

Eginda!