[Librezale] Laguntzeko eskaintza

mikelgs a bildua ni.eus mikelgs a bildua ni.eus
Or, Uzt 17, 20:12:11, CEST 2020

Aupa zu Joxan!

Ni orain dela hilabete gutxi hasi nintzen kontu hauetan. Pozten nau jende gehiago datorrela ikusteak. Ezin dizut lagundu, beste software bat itzultzen ari naizelako. Ea norbaitek erantzuten dizun, argibideak emanez kontu zehatz honekin hasteko.

Ondo izan!
Mikel

2020(e)ko uztailaren 17(a) 18:44:04 (CEST)-(e)an, Joxan Garaialde <joxan a bildua garaialde.org>-(e)k hau idatzi zuen: