[Librezale] Fruit Radar euskaratzen

Porrumentzio porrumentzio a bildua riseup.net
Or, Abu 14, 14:25:55, CEST 2020

Fruta/Fruitu eztabaidarekiko, netzako "fruta" haundi ta mamitsuak izan dia (zuhaitzetatik ateratakoak) ta "fruitu" berriz, txikiak: marrubiak, gereziak, mahatsak, fruitu lehorrak...
(Hau Buruntzaldean behintzat)

-a itsatsiarena aplikazioan: Txopik deskribatutako menu hortan "sagarrak, limoiak" jarriko nuke, pluralean, zuhaitz berian fruta bat baño gehio eotea espero baita.

Thyme, tomillo... ez al da "bedar-ra"??
Nik hola ikusi izan det, ta baita erabili ere.

Hemen erabiltzen ez dian erdal hitzekin, hoberena izen zientifikoa jartzea. Norbaitek noizbait beharko balu, atzerrian edo, izen hoi bilatu ta informazioa errez lortzeko, nahi dun hizkuntzan.

Eta azkenik, maratoiarekin erabat ados, nik parte hartuko nuke. Egia da aplikazioa deserosoa sortatu zaitela, ez hizkuntzagatik, interfazea eta maparen mugikor-eztasunagatik.
Baño ni oso prest!

Porru

2020(e)ko abuztuak 14 14:14:18 (CEST)-(e)an, Txopi <txopi a bildua ikusimakusi.eus>-(e)k hau idatzi zuen: