[Librezale] Common Voicen komunikazio kanpainari buruzko bideokonferentzia bihar

Joxe Rojas joxerg a bildua gmail.com
Ast, Ots 7, 13:05:22, CET 2019

Kaixo!

Eskaera batekin nator eta igual ez dator asko harira e, baina... Badakizue
igandero blogarien tartea izaten dela Euskadi Irratiko Amarauna saioan, eta
Euskadi Irratitik sopitak eskatzen dabiltza gai hau dela eta ez dela.
Tartetxo bat egin nahi dugu igande honetako saioan Common Voice proiektua
azaltzeko, eta horretarako onena proiektua hurbiletik ezagutzen duen
norbait telefonoz-edo sartzea litzateke...

Nor izan daiteke horretarako kontaktua? Telefonoren bat-edo pasatzerik bai?
10 bat minutuko elkarrizketatxoa litzateke, igandean 12:00etatik 13:00ak
arteko tarte horretan...

Eskerrik asko!

Joxe

Hau idatzi du Txopi (txopi at ikusimakusi.eus) erabiltzaileak (2019 ots. 6,