[Librezale] GPSren lorratza edo arrastoa

Alexander Gabillondo alexgabilondo a bildua gmail.com
Lar, Ira 3, 14:10:47, CEST 2016

lr., 2016.eko iraren 03a 12:32(e)an, Osoitz E igorleak idatzi zuen:

> Ez dut aurkitu non, ikusi dudanagatik Wikiloc Trail erabiltzen du
> ingelesez Track en ordez, ezta? Trail agertzen zen tokietan bi eratara
> aurkitu dut itzulita Ibilbide gisa eta Kokaleku gisa. Biak ala biak
> nire ustez okerrak. Wikiloc webgunea ia osorik erdaraz agertzen zait,
> oso gutxi dago itzulita eta ez dirudi hiztegia lantzeko ahalegin
> handirik egin denik. Android aplikazioan ez dut Euskararen arrastorik
> aurkitu.

Erantsitako irudian ikus daiteke non erabiltzen duen arrasto terminoa.

Dena den arrazoia duzu nahiko utzita dutela euskal lokalizazioa.