[Librezale] WordPress itzulpena bukatzen

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Or, Aza 15, 14:53:52, CET 2013

Bide batez, aurreko WordPress bertsioen itzulpen-paketeak ere prestatu
ditut (3.6, 3.6.1, eta 3.7).

'Rosetta' produktuaren itzulpena ere bi lekutan daukagu, batetik SVNan eta
bestetik GlotPressean, hori ere SVNtik kendu beharko genuke, baina ez dakit
zein eragin duen ondorengo Deploy eskaeran....

Beno, garrantzitsuena hala ere eginda dago.

Mikel

Mikel Larreategi<larreategi a bildua eibar.org> igorleak hau idatzi zuen (2013
azaroa 15 13:25):

--
Mikel Larreategi