[Librezale] Viking euskaratzeko laguntza

Gorka Azkarate Zubiaur gorkaazkarate a bildua gmail.com
Lar, Abu 3, 20:59:04, CEST 2013

*> Waypoint  ->   puntu, bideko puntu, bide-puntu**
**> Track        ->   arrastoa**
**> Route       ->   ibilbidea*

Proposaturikoak egoki iruditu zaizkit (bestela hementxe hasiko nintzateke
polemikan ;-).

Beste termino bat asmatzeko beharra sentitu dut:

*Tile(s)        ->   mapa-lauza**(k)
*
Ingelesez ere hasieran map tile(s) idazten zela uste dut. Gero "map-" hori
jakintzat eman eta "tile" testuinguruan nahikotzat jo zutela uste dut.

https://translations.launchpad.net/viking

%100era iristeko oso gutxi falta da!