[Librezale] Android euskaratzeko proiektua

Asier Sarasua Garmendia asiersar a bildua yahoo.com
Al, Urr 1, 15:31:56, CEST 2012

al., 2012.eko urrren 01a 09:54(e)an, Urtzi Odriozola(e)k idatzi zuen:
> Kaixo librezale,
>
> Agian hasiera hasieratik idatzi behar genuen hemen baina beno...
> kontua da android euskaratzeko proiektu berri bat jarri dugula
> martxan. Twitter itzultzeak izan zuen "boom" hori aprobetxatuz
> jarraipen bat eman nahi geniolako. Asmoa oso sinplea izan da,
> plataforma bat jarri android itzultzeko gero, lagun talde baten artean
> itzulpenak egin ahal izateko.
>
> Egia esan, hasiera batean, talde murriztu bat hasi ginen twitterren
> gertatu dena gertatzeko beldurrez baigeunden... itzulpenen kalitatea
> [...]

Nik, ezertan hasi baino lehen, Eusko Jaurlaritzaren kontu hori argituko
nuke, ahal bada.
https://groups.google.com/forum/#!topic/android-contrib/XKqtfeMBMUU

Baina mezu horretaz aparte, ez dut sarean inon ikusi Eusko Jaurlaritzak
Android euskaratuko duenik, eta dagoeneko ez badute ezer (lehiaketa bat)
atera horren inguruan, ez dut uste hauteskundeak gainean ditugula ezer
mugitzen hasiko direnik.

Librezalerekin sor daitekeen lankidetzaren inguruan, nire aldetik
arazorik ez. Besteok?

Nik Julenek aipatu duen arazotxoa azpimarratu nahi nuke, ze gainera
gertatu izan zait Google-ekin. Hain zuzen, google Chromium
euskaratzearekin.
http://librezale.org/wiki/Chromium

Chromium Canonical-en PPA baten bidez eta Launchpad erabiliz euskaratu
zen, nik hartu nuen lanik handiena. Baina bide hori ez zen ofiziala.
Chromium-en PPA hori eskuz aldatu zen, duela urte eta erdi, eta ordutik
jadanik ez dituzte kate berriak itzulgai jartzen. Esan gabe doa gaur
egun ez Chromium ez Chrome-ren bertsio berriak ez direla euskaraz
argitaratzen inon.

Baina beno, zuek arrisku hori bera pasatzeko prest bazaudete, nigatik no
problem. Librezaleren wikian orri berria sor daiteke, zuek zuzenean egin
dezakezue nahi baduzue; eta blogean ere artikulu bat idatz daiteke,
horretarako prestatu testua eta bota zerrendan, gero gutako edozeinek
argitaratuko du blogean.

Asier.

Asier.