[Librezale] Estilo-liburuko glosarioa

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Ast, Uzt 19, 21:01:29, CEST 2012

Ez nuen Ubunturen wikikoa ezagutzen. Bertatik interesgarrienak hartzen
ari naiz, eta HPSrenarekin osatuko dut, ea zer irteten den. Glosarioa
kendu beharrean hobeto bi horietatik dagoena hartzea.

og., 2012.eko uztren 19a 20:44(e)an, asier iturralde(e)k idatzi zuen: