[Librezale] Zalantza: Flattr aditz bezala

Asier Sarasua Garmendia asiersar a bildua yahoo.com
Lar, Abu 18, 10:19:00, CEST 2012

or., 2012.eko aburen 17a 22:32(e)an, Txopi(e)k idatzi zuen:
> Horregatik, nire iritzi pertsonala euskaraz galizieraz egin duten
> berdina egitea egokiena dela da; hitza dagoen bezala uztea: flattr-tu,
> flattr-tua...
>
> Txopi.

Nik ere ez nuke hitza itzuliko. Nahiz eta luzeagoa geratu, "Flattr bidez
ordaindu" edo "Flattr-ekin ordaindu" erabiliko nuke.

Flattr bidez ordaintzeko aski bitartekorik ez
Jadanik Flattr bidez ordaindua
Ordaindu hau Flattr bidez
Atala automatikoki Flattr bidez ordaindu erreproduzitzean