[Librezale] identi.ca euskaraz

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Al, Ira 26, 12:54:58, CEST 2011

Gorka, nire ezjakintasunetik....

Ez da dena itzulpen %arena, aplikazioa kraskatzen ez duen itzulpena ere izan
behar da.
kate pare baten parametroak oker sartuz gero aplikazioa ez badabil, beste
%99,5 itzulita izan arren......
edo oker nabil eta ez da hau ere....

izan libre izan euskaldun!
Ander.