[Librezale] identi.ca euskaraz

Asier Arsuaga artsuaga a bildua gmail.com
Al, Ira 26, 00:09:11, CEST 2011

txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2011eko iraren 22a
16:54):

Identi.ca-k darabilen StatusNet
1.0.0rc1<http://status.net/statusnet-1.0.0rc1.tar.gz>bertsio
berriarekin ibili naiz frogatan. Bertsio honek euskerazko itzulpena
txertaturik dauka. Baina PO fitxategiak itzuli gabeko kateak eta
zalantzazkoak edukitzeaz gain, zenbait katek aldagaiekin akats nabarmenak
dauzka.
— Adibidez kate honen itzulpena:
Conversation feed (Activity Streams JSON)
— Honela itzulia dago:
%1$s(r)en ohar-jarioa (Atom)

Akats hauen ondorioz nere StatusNet erabiltzailearen profilean ez da euskera
azaltzen hizkuntza zerrenda aukeretan. Gauza bera gertatuko da ziurrenik
Identi.ca gunean.
Translatewiki<http://translatewiki.net/wiki/Translating:StatusNet>n
dagoen fitxategi horren kate okerrak zuzentzea nahikoa litzatekela uste dut
euskera martxan jartzeko.

artsuaga