[Librezale] itzulpen batekin zalantza

Oier Mees oier.mees a bildua gmail.com
Ast, Ira 1, 16:22:51, CEST 2011

niri ere atrakagarria ez zait gustatzen. Bestalde, Gnome Shell-eko Dasha eta
Unity-ko Dasha desberdinak direla uste dut.
Julenek aipatzen duen MacOS X-eko Dock-a unitya "Launcher" du izena eta
"Abiarazle" gisa itzulita dago. Aldiz Unityn dasha Gnome Shelleo Search eta
Application Picker-en nahasketa da (ikusi
http://live.gnome.org/GnomeShell/Design). Hots, bertatik programak eta
fitxategia bilatu eta ireki daitezke besteak beste.
Oier