[Librezale] itzulpen batekin zalantza

ibai a bildua oihanguren.com ibai a bildua oihanguren.com
Ast, Ira 1, 16:29:29, CEST 2011

Ni ere Gnome Shell-en pentsatzen ari nintzen idazterakoan... (lanean
erabiltzen dudana da-eta...) Baina Unityren Dash-a ikusita... egia esanda
lehen baino gehiago gustatzen zait "aginte-mahaia", hoberik ikusten ez
dudan bitartean behintzat.

Egia da Gnome Shellerako balio dezakeen arren (ulertu dudanaren arabera
Dockari ematen diotelako izen hori, ezta?) Unityrentzako Atrakagarria
"motz" geratzen dela.