[Librezale] itzulpen batekin zalantza

ibai a bildua oihanguren.com ibai a bildua oihanguren.com
Ast, Ira 1, 16:15:59, CEST 2011

Arratsalde on,

Ez dakit zein den itzulpen egokiena... baina "Atrakagarria" hori ez
zaidanez asko gustatzen... itzulpen alternatiboren bat bururatzen bazaigu
ere begira ibili naiz eta ikusi dudanaren arabera badirudi dock horri Dash
izena ematen zaiola "Dashboard" ( http://en.wikipedia.org/wiki/Dashboard )
hitzaren laburpen moduan. Dashboard hori autoetan dauden indikatzaileen
taula horri esaten zaio (gasolina, abiadura, etab.).

Elhuyarren hiztegian dashboard-en euskarazko itzulpen gisa "aginte-mahaia"
azaltzen da.

Ez zait hau ere gustatzen itzulpen gisa... baina hemendik abiatuta agian
norbaiti bururatuko zaio zerbait hobea.

Hau idazten dut iruditzen zaidalako Atrakagarria oso arraroa egingo zaiela
erabiltzaileei, eta zerbait hobea lortzen badugu bikain.

Zer diozue?