[Librezale] WordPress 3.1 euskaratu daiteke

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Ast, Mar 10, 09:40:44, CET 2011

Aupa!

Ez dakit erabilgarri izango zaizuen, baina gaur honekin egin dut topo eta
hari honekin harremana izan dezakeela iruditu zait.

Nola pasa pdf-tik xml-ra

http://pdfedit.petricek.net/wiki/HowtoPdfToXml

izan libre izan euskaldun!
Ander.