[Librezale] wordpress 3 euskaraz

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
As, Urt 25, 13:53:57, CET 2011

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2011eko urtren 25a
13:42):

> Ibon Igartua-(e)k idatzi zuen:
> (Wordpressen)
>
> Guztiz ados. Hala ere, aldaketok 3.0 bertsioan egitea gomendatuko nuke.
> Eta gero, 3.0a argitaratzera heltzen garenean, mergea egin eta kate gutxi
> horiek euskaratuko nituzke.
>
> Lokalean bada ere, mergea orain egiten baduzu, lan bikoizketa bat egongo
> dela iruditzen zait eta azken momentuko zuzenketaren bat edo beste
> galtzeko arriskua. Zer iruditzen Ibon aste bat edo itxaroten badugu?

 ados, momentuz ez dut aldaketarik egingo ... lokalean Merge bat egin dut
gure 3.0.4 instalazioan probak egin ahal izateko, baina ez dut beste
kateetan aldaketarik egingo!