[Librezale] Shotwell argazki-kudeatzailea euskaraz

Oier Mees oier89rider a bildua gmail.com
Ast, Urr 21, 22:38:58, CEST 2010

> Date: Thu, 21 Oct 2010 13:01:23 +0200
> From: Julen <julenx a bildua gmail.com>
> Subject: Re: [Librezale] Shotwell argazki-kudeatzailea euskaraz
> To: librezale a bildua librezale.org
>
> og., 2010.eko urrren 21a 12:48(e)an, Asier Sarasua(e)k idatzi zuen:

> ikasi
> iritzia
> >

> +1
>
> Ubunturi leporatu zaizkion gauzen artean upstream proiektuekin izan duen
> komunikazio/kolaborazio exkaxa da. Azkenaldian gauzak hobetu diren
> arren, horren adibide besterik ez da hau.

Ados honetan, upstream eta launchpaden artean kolaborazioa hobetu da baina
hala ere ez dago gustatuk litzaiguken egoeran. Adibidez shotwell-en
launchpaden egindako itzulpenak ez dira upstreamera bidali. Kasu batzuetan
bidalketak automatizatuta daudela uste dut, besteetan oraindik itzultzaileak
berak bidali behar ditu.

> Hortaz komunikazio arazoa Ubuntuk du kasu honetan. Gainera, Asierrek
> ondo eman ditu eman beharreko urratsak beraz hemen ezin da ezer leporatu.
>
> Lana bikoizteko arriskua beti egongo da, aurretik ondo informatzen ez
> denaren aldetik ordea.

Launchpad ez da erabiltzen bakarrik ubunturentzako itzulpenak egiteko
upstream proiektu batzuk launchpad bera erabiltzen dutelako itzulpenak
egiteko, beraz ez da Ubunturen arazoa soilik. Arriskutsua itzulpenak bi
plataforma desberdinetan ahalbidetzea da orduan itzulpen desberdinak sortzen
direlako, lana bikoizketak etab. Bestalde, inork ez dio Asierri leporatzen
ezer oker egin duenik (alderantziz!), kontua da norbaitek horrelako itzulpen
bat egingo duenean nolabait horren berri emateak, zerrendan adibidez, lan
bikoizketak ekidin ditzakela. Adibidez, zuek bazenekiten Asier itzulpen
horretan lanean ari zela? Nola? Nola "informatu ondo"?
Ondo segi,
Oier