[Librezale] Androiden lokalizazioa

ArdentIce - Hackelarre Mediahacklab ardentice.hb a bildua gmail.com
Al, Maiatza 17, 09:59:25, CEST 2010

Iker, aupa!

Eskerrik asko erantzunagaitik eta galdera bat. XML horrek .po fitxategietara
script horren bitartez konbertitzea badagoen zuen poodle erabilita itzuli
genezake?

Talde hori gaur egun ez da aktiboa eta beraz ez dago dena euskeratuta egin
nahi duguna 100%a euskeraz egota da, beraz amaitzea :)

Eskerrik asko!