[Librezale] Androiden lokalizazioa

Iker Perez de Albeniz - Txupete - txupete a bildua gmail.com
Al, Maiatza 17, 09:52:18, CEST 2010

(lehenengoz barkatu nere euskara)

Ni xmlak begiratzen egon nintzen ta .po < xml > .po script bat egiten
bebai... pootlen integratzeko ta hitzulpen memoriak erabiltzeko..

Ere bai entzun nuen bazeudela rom batzuk (Superatmel) euskaratuta.. ta
gainera ikusi nuen bazegoela euskaratzeko talde bat..

 http://www.htcmania.com/showthread.php?t=89612&page=8