[Librezale] Mailman euskaraketa mantentzeko prest

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Al, Urt 4, 09:27:38, CET 2010

Kaixo:

Mailmal launchpad itzulpena ondorengo kategoriakoa da:
*Restricted:* ideal if your priority is to manage translation quality,
or if translation to some languages is managed elsewhere. It is similar
to Structured. However, the ability to translate is unavailable for
those languages that don't have an individual or team assigned to it
within the translation group.

Baimenen kontua konponduta itzulpenerako bi aukera dituzu:

a) launchpad bertan itzuli.
b) Po fitxategia jaitsi (epostaz igorriko dizute) eta lokalean itzuli
ondoren igo.

Nik Cairo dokc itzulpenarekin biak tartekatzen ditut.

animo!

Ander.

04/01/2010 3:18(e)an, Mikel Iturbe(e)k idatzi zuen: