[Librezale] Librezalek lokalizatutako bideo jokoak (erantzuna)

Miel Loinaz mloinaz92 a bildua gmail.com
Al, Ira 19, 10:10:03, CEST 2022

Lokalizazioan nik Joomla itzultzen egindako lana kontsultagai dago hemen:

http://miel.125mb.com/bilatuJ3b/searchJ3en.htm

Ni zahartzen ari naiz, eta ez dut segituko lan horretan. Norbaitek nahi
balu, informazioa pasako nioke.