[Librezale] Librezalek lokalizatutako bideo jokoak (erantzuna)

Jose Mari Arriola jmarriola65 a bildua gmail.com
Al, Ira 19, 10:04:42, CEST 2022

Eskerrik asko, Ander.
Beharbada, ondo legoke bigarren lauhilekoari begira librezale elkarteko
kideren bat gonbidatzea ikaseleei aukera horiek azaltzeko, besteak beste.
Nola ikusten duzu? Neuk ere begiratu egin beharko nuke zer aukera dauden
horrelako hitzaldiak antolatzeko.
Aste on bat izan!
Jose Mari