[Librezale] CodeSyntaxetik 20. urteurrena ospatzeko gonbita

oelkoro a bildua gmail.com oelkoro a bildua gmail.com
Ast, Urr 14, 08:38:03, CEST 2021

Aupa,

Ez dezala inork pentsatu ez zaituztedala ikusi nahi, baina zero gogo dauzkat enpresa jaietara joateko.

Julenek badaki eskertzen diodala keinua.

Egongo gara,

Osoitz