[Librezale] CodeSyntaxetik 20. urteurrena ospatzeko gonbita

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
Ost, Urr 13, 09:58:57, CEST 2021

Egun on,

Julenekin bat nator, ekitaldi polita dirudi eta Librezale taldearen parte
hartzearen aldekoa naiz. Ekitaldira joatea gustatuko litzaidake baina ez
nuke mahai inguruan parte hartuko, ez dut halakoetan nire burua ikusten.

agur,
ibon