[Librezale] CodeSyntaxetik 20. urteurrena ospatzeko gonbita

mikelgs a bildua ni.eus mikelgs a bildua ni.eus
Lar, Urr 9, 15:57:01, CEST 2021

Gustatu zait planteamendua.
Zuek erabaki Librezalek parte hartu behar duen, ondo legoke.

Ni izatekotan poteora hurbilduko nintzateke, zuetako batzuk pertsonalki
ezagutzera.

Ondo izan

Mikel G.

idatzi du: