[Librezale] CodeSyntaxetik 20. urteurrena ospatzeko gonbita

gorkaazkarate a bildua ni.eus gorkaazkarate a bildua ni.eus
Or, Urr 8, 14:30:19, CEST 2021

Anderrek idatzi du:
[...]
> Azaroaren 26ko arratsean Bilbon izango da eta gure parte-hartzea
> eskatzen dute. Finean gure sasi-urteurrena ere bada eta.

> Ospakizunak bi atal ditu, jardunaldia eta "jaia".

> Jardunaldiak hiru bloke ditu mahai-ingurua (historiko bat gure
> aldetik), ekarpen laburrak (hemen zerbait motza aurkeztu genezake) eta
> beraiek lotua dute keynote edo hitzaldia.

> Beraz posta-zerrenda honetako asanbladak erabaki beharrekoa:

> 1) - librezalek parte hartu nahi du 20. urteurreneko ospakizunean?
> (BAI/EZ)
                               a) baiezkoa bada mahai-ingururako
boluntariorik?
                               b) Ekarpen laburrerako gai edo
proposamenik?
Kaixo Librezale:

Ni ospakizun horretan parte hartzearen ALDE, eta Bilbon baldin bada,
bertara joateko asmoa ere badut. (Librezaleko kide batzuekin elkartzeko
aukera ezin galdu, EWKEko kideekin[1] elkartzeko aukera ez).

1. a. Librezale taldeko batzuk agertuko bagina Bilboko ospakizun
horretan, gure artean ospakizuna hasi baino pixka bat lehenago elkartu,
eta azkar antola gaitezke; eta baten bat agertuko da,
mahai-inguruan-eta, Librezale zer den, Librezaleren Hª, etab. azaltzeko
prest. (Bestela zotz egin, eta zotzik motzena hartzen duenak... ;-)

2. b. Horra gai batzuk, aurrean nolako entzuleria egongo den jakin
barik: Software librea zer den, Software librearen 4 askatasunak,
software librean nola hasi, burujabetza teknologikoa zer den eta zein
urrats behar diren helburu horretarantz, Librezale proiektuak zeintzuk
diren eta nola doazen; Administrazioak SLa sustatu beharko luke?[2][3]

Entzuleria nolakoa izango den aurretik jakitea ezinbestekoa da
diskurtsoa egokitzeko eta kaka esplikatzen ez ibiltzeko.

Ea besteok zelan ikusten duzuen. (ALDE bozkatzeaz gain, Bilboraino
joateko prest?)

[1] https://eu.wikipedia.org/wiki/Euskal_Wikilarien_Kultura_Elkartea
[2] https://eu.wikipedia.org/wiki/Software_librea_herri_administrazioan
[3] https://eu.wikipedia.org/wiki/Software_librea_hezkuntzan