[Librezale] Euskararen aholku batzordeko mezua

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.eus
Ast, Maiatza 6, 07:12:26, CEST 2021

Aupa Alex:

Batetik komentatzea aurreko mezuan esan bezala, gomendioen liburua
aurkeztuko digutela, beraz gomendio berriak legealdi amaieran edo urte
pare bat barru izango direla gutxienez. Horrek ez du esan nahi gai
horiek jorratu ezin direnik baina non garen kokatzearren esaten dut.

Lehen puntua nire ustez lehen gomendien ardatzean kokatu genezake,
wikipedia indartze helburu zuen puntu berdinean. (ez ahaztu lur
entziklopedia wikipedian integratu dena).

Bigarrena legebiltzarrean aztertu da eta gaia politizatua dago, zail
ikusten dut.

Hirugarrena lege betekizun bezala eta ez gomendio bezala
mahaiganeratzekoa da, legeak dio interoperabilitatea bermatu behar dela
eta hori ISO formatuek bermatzen dute.

aintzat hartuko ditut hirurak noski.

Ander Elortondo

izan libre izan euskaldun!

21/5/5 23:00(e)an, Alexander Gabilondo , Librezale-en bidez igorleak
idatzi zuen: