[Librezale] WordPress

mikelgs a bildua ni.eus mikelgs a bildua ni.eus
As, Ots 9, 14:05:59, CET 2021

Nik ez dakit, baina seguru lagunduko dizula norbaitek.

Agian online plataforma batean egiten da itzulpena lerroz lerro.

Zorte on eta mila esker!!!

2021(e)ko otsailaren 9(a) 12:25:52 (CET)-(e)an, Joxan Garaialde <joxan a bildua garaialde.org>-(e)k hau idatzi zuen:

--
Nire Android gailutik bidalia, K-9 Mail erabiliz. Mesedez, barka ezazu nire laburtasuna.