[Librezale] SoftwareLibreZalantzak blogeak + komunikazio taldea indartzeko gonbita

mikelgs a bildua ni.eus mikelgs a bildua ni.eus
Lar, Ira 19, 16:28:58, CEST 2020

Ados! Desikasita orduan.
Ea norbait animatzen den Komunikazioan laguntzeko.

2020(e)ko irailaren 19(a) 16:25:16 (CEST)-(e)an, Txopi <txopi a bildua ikusimakusi.eus>-(e)k hau idatzi zuen: