[Librezale] Ideia berriak, Porru

Porrumentzio porrumentzio a bildua riseup.net
As, Urr 20, 21:53:11, CEST 2020

Milesker erantzuteagatik Ander, garrantzitsua da netzako erantzunik jasotzea :)

Esan dezun bezela, metaproiektu haundi hoiek bakate beaien kudeatzeko modua ta bere hortan jarraituko dute, zalantzarik ez.
Baño proiektu independenteek, ne ustez asko ta asko diala, ere behar dute laguntza ta partehartzea.

Horregatik ondo eongo zan indako itzulpen fitxategi asko bilduko ditun korpus moduko bat. Ta garrantzitsua iruitze zait orokorra izatea, ez metaproiektutakoa, ikuspegi ezberdinak agertze dialako. Adibidez Ardour ta Audacity oso itzulpen eredugarriak iruitze zaizkit soinuari buruzko euskeran, baño ez dago modurik bertako korpusa ateratzeko.
Hortxe gakoa.

Jada inda don kodea ta abar ahalko zian erabili, noski. Ta hobena izango zan, software librean koxka.
Ta onuragarria izango zan korpus hoi independentea izatea (amagama bezela) ta itzulpen plataformetan gehigarri gixa gehitu ahal izatea. Bada aukera ere Amagama-n proposatzea.

Ta beste hizkuntza/kultura gutxituekin elkarlanian aitzea ulergarrina ere, erabat ados.
Baño esan nun bezela, ideia bera da netzako garrantzitsuna.

2020(e)ko urriak 20 10:08:03 (CEST)-(e)an, Ander Elortondo <ander a bildua debagoiena.eus>-(e)k hau idatzi zuen: