[Librezale] Ideia berriak, Porru

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.eus
As, Urr 20, 10:08:03, CEST 2020

Aupa!

lehenik eta behin ikaragarri pozten nauk Porru horren gogotsu ikusteak,
jakin badakigun trenak aurrera egin dezan norbaitek tiratu behar duela
eta. Librezale jada tren handi bat da eta bagoi asko ditu, (nik nahiko
vago azken aldian...).

zure gogoetak ez dakit zein aplikazio duten oinairri (ardour,
android...) baina nik bereizketa hau egingo nuke:

Mozilla: honek pontoon plataforma dauka,  nire iritziz web apliakzio
onena (bi xemeikoko iritzia). kate berrien abisuak ematen ditu barruan
sartuz gero, beharbada epostaz egiteko konfiguratu daiteke. proiektu
osoak 40.181 kate dituen arren, euskaratzeko asmoa erakutsi ditugunak
29.270 dira. Horietatik 26.412 euskaratuak, garrantzitsuenak.

KDE: bere tamaina, aplikazio kopurua etab. apartekoak dira. TRUNK
adarra, STABLE adarra... Xalbaren gidaritzaz svn bidez (laster git?)
kudeatzen dira lokalean itzulita. datua: STABLE 136604 katetik 95.425
itzulita. TRUNK adarra, 240.531 katetik 132.761 itzulita.

GNOME: Ez dut sakonean ezagutzen baina sinple esatearren beste munstro
bat da.

Libreoffice: Honek ere bere plataforma propioa dauka eta ez da proiektu
makala.

goikoak upstream nagusiak dira, nahikoa handiak inorekin ez bateratzeko.
Bertako po fitxategiak eskuragarri daude baina milaka dira. literalki.

Aplikazio solteak eta android aplikazioak gelditzen zaizkigu. Horiendako
zerbait egin behar balitz nik zera aztertuko nuke:

+ jada egina dagoena berrerabiltzea, badago aukerarik itzulpen kudekaeta
plataformak berrerabiltzeko?

+ Gure helburu berdinak dituzten hizkuntza gutxituekin koordinatzea,
katalanak, galegoak.. ez gara bakarrak, batu ditzagun indarrak, zerbait
egin behar bada...

Honi gehitu ubuntuk adibidez beretzat daukan launchpad eta zuzenean eta
oinarri izateagatik  erabiliena den banaketa denez...

Asmoa ez da desanimatzea baina azterketa egiteko argazkia osotzea beste
helbururik ez dut izan.

animo eta eutsi goiari, izan libre izan euskaldun!

Ander

20/10/17 09:32(e)an, Porrumentzio igorleak idatzi zuen: