[Librezale] Librezaleren asanblada berria

Txopi txopi a bildua ikusimakusi.eus
Lar, Eka 20, 19:37:32, CEST 2020


20/6/16 19:36(e)an, Osoitz E igorleak idatzi zuen:
> Kaixo argitu nahiko nuke, asanblada deialdi hau ez duela gaizki-ulertu
> batek motibatu, asko izan dira Librezaleren izenaren erabilera "berri"
> batek sortu izan dituen gaizki-ulertuak, eta hau ez da izan nire
> deserosotasuna adierazi dudan lehen aldia.

Gaizki-ulerturik egon ez dela diozu. Txateko eztabaidaren jatorri zure
baieztapen hau izan zen: "Ez zait buruan sartzen nola egin den batzar
hori Librezaleren izenean, diru publikoaren eskean dabilena nire ustez
ez daki zergatik sortu zen Librezale."

Anderrek azaldu zuen bezala, Librezalek erabaki zuen ez zela elkarte
bezala eratuko eta ez zituela diru-laguntzak eskatuko softwareak
euskaratzeko edo dena delakorako. Gogoan dut, erabaki hori, ni ere
bertan egon nintzelako eta denak guztiz ados egon ez baziren ere nik
horren alde irmoki egin nuelako (eta orain berdin-berdin pentsatzen
dudala esango nuke).

Beraz, txatean esan zenuena okerra da. Edo ez zenuen zure burua azaldu,
edo ez zenuen talde bezala erabakitakoa gogoan edo zure hobespen
pertsonalak talde osoan proiektatu zenuen edo ez dakit zer. Kontua da
argi geratu dela oker zeundela. Eta ez da ezer gertatzen, nik mila bider
okertzen naiz, ziurrenik zu baino askoz gehiagotan. Baina zerbaitetan
okertzen banaiz, onartu eta kito aurrera. Gogo onez, jarrera
eraikitzailez, aurrera egitea erraza da. Baina esaten baduzu ez zela
gaizki-ulerturik egon esan zenuena oker zegoela argi badago, eskemak
apurtzen dizkidazu.

Eztabaida/bidea elkarrekin egiteko, puntu beretik hasten garela ziurtatu
beharra dagoela uste dut. Bestela, hainbat mezuren ondoren, gauza
desberdinez hitz egiten gaudela konturatzeko arriskua ikusten dut.

Nire ustez funtsezkoa da Hezkuntzan ere Librezalek talde honen inolako
printzipioren aurka egin ez duela ulertzea. Ados ez bazaude, galdetu
nahi duzuna bertan gauden Librezaleko kide guztiok hori azaltzeko eta
argitzeko.

Horrek ez du kentzen hainbat gauza txarto edo modu hobean egin
zitezkeela esateko (gauzak hobeto azaldu, zenbait gauza egiteko baimena
eskatu, lehenago bildu...), baina Hezkuntzan ere Librezalek inolako
diru-laguntzarik eskatu ez duela eta Librezalek adostutako inolako
printzipiorekin talka egiten duen ezer egin ez duela ados gaudela
ezinbestekoa iruditzen zait. Mesedez, esan azken asteetako informazio
truke eta azalpen guztien ondoren horrekin ados zauden ala ez. Ados
badaude, ni eztabaida/prozesu honetan aurrera egiteko prest. Ados ez
bazaude, hori argitzeko behar dituzun galderak egin edo zure ustez hori
frogatzen duten datuak eman.

> 
> Ulertzen dut orain biltzeko baldintzak ez direla egokiak eta itxaron
> beharko dugula, ulertzen nuen hori dagoeneko konfinamendua hastear
> zegoelako itxarotea erabaki zenean asanblada bat eskatu nuenean
> aurrekoan, hain zuzen berriro ere Librezaleren izenaren erabilerarekin
> sortutako gaizki-ulertu batek motibatua.
> 
> Onartzen dut, haserreak eraman nauela eta ez ditudala gauzak ongi esan,
> damutzen naiz esandako batzuetaz, barkamena eskatu behar dut horregatik.

Nik pertsonalki zure barkamenak onartzen ditut. Hala ere, zalantza
daukat tonuagatik edo gauzak esateko moduaz bakarrik ari zaren barkamena
eskatzen. Nire ustez, zuk egindako baieztapen batzuk
errealitatetik/egiatik urrun zeuden. Beste batzuek ez dakit zer
pentsatuko duten, baina nire aldetik behintzat, formena ahaztuta dago.
Orain, ea HEL eta Librezaleren arteko talka hori existitzen ez dela
lortzen duzun.

> 
> Bai haserre nengoen, errespetu falta larria iruditzen zitzaidalako
> Librezalek eztabaidarako itxaroteko beharra duenean, Covid-aren erruz
> oraingoan, hain zuzen gaizki-ulertu horiek sortzen ari direnak ere
> itxaroten ez jakitea.
> 
> Ez dut ukatzen elkarren arteko adiskidetasun erlazioak emaitza
> positiboak eman dituela eta gehiago ere eman ditzakeela, nik adibidez
> Scratch Itzultzen lagundu nuen Alexek hala eskatu zidanean, eta berriro
> egingo nuke.

Scratch euskaratzearena ondo egon zen, baita Nextclouden euskaraketa,
Xournal++-ena, Jitsirena, KiwiIRC-rena, wikiko Komunikazio eta
elkarlanerako tresnen orriarena... ez dakit batzuk konturatzen ote diren
eta talde bietan ez daudenez Librezaleko txatean azken aldian egon diren
ekarpen, kide berri eta indar eskergaren parte bat (ez dena, noski),
hein batean HELen eta Librezaleren sinbiosi edo elkar bizitzen modu
aberasgarrian jakiteko horrek eragin duen. Batzuk eta besteak, norabide
batean eta bestean, ari gara elkar aberasten denok. Oso prozesu polita
bezala bizi dut nik, eta ez zait bururatu agian batzuek ez dituztela
sinergia horiek ikusten. Txat guztietan zabiltzaten beteranoen artean
behintzat ez nuen espero hori gertatzerik.

Nire ustez, HEL eta Librezaleren arteko erlazioa neurtezina da, ikuskatu
ezina, baina hor dago, etengabe ematen. Azken urtean Librezaleko sare
sozialek jarraitzaile kopuruan izan duten gorakada eta gure kontuetatik
esaten ditugunak jendearen artean izan ohi duten oihartzuna ere sinbiosi
aberasgarri horren fruitua da.

Nik hortik joan nahi dut. Gehiago nahi dut. Ez dut nahi inork izenik
aldatzea nahi. Hori nik nahiko nukeen kontrakoa da. Aukera galdu itzela
irudituko litzaidake.

> 
> Zoritxarrez disonantzia oso fuerteak daude Librezalek denbora luzez izan
> duen praxia eta Hezkuntzan Librek bere helburuak lortzeko izan behar
> duela ulertzen duenaren artean, ni deseroso sentitzen naiz Librezale
> izena gauza konkretu batzuei lotuta ikustean.

Eskubide osoa duzu deseroso sentitzeko eta zure iritzia emateko, baita
bilera bat eskatzeko eta nahi dituzun azalpen guztiak. Ni horren alde
egon naiz beti. Ea erosorasun/deserosotasun puntu bat adosterik dugun
denon artean.

> 
> Dena dela konturatu naiz, hain zuzen Hezkuntzan Libren bereziki aktibo
> dauden pertsona horiek direla telematikoki biltzeko gogo gehien dutenak,
> eta baita alde bateko zein bestekoak direla izen aldaketa batek arazoak
> konponduko lituzkeela adierazi dutenak (Edo arazoak eta gaizki-ulertuak
> sortu dituen izen aldaketa bat desegitea).

HELen talde eragilean pare bat hilabete edo daramatzagu astero biltzen
topaketak antolatzeko eta beste zenbait kontutan ere aurrera egitea
ahalbidetu digu. Ni pertsonalki, itxialdiaren eraginez, hainbat
taldetako bilera eta bestelako sozializazio egitera behartuta egon naiz
eta bere praktikotasuna topatu diot. Ziur ez naizela bakarra.

Esan nahi dudana da, ni aurrez aurreko asanblada bat egitearen alde
nagoela (aspaldi proposatu zenuenean esan nuen bezala), baina gauden
egoeran, bestelako aukeretara ere irekita egon behar garela uste dut.
Besterik ez. Mesedez, ez egin horren irakurketa ezkorrik egin. Ez dago
ezkutuko intentzionalitaterik ez ezer txarrik Jitsi bidez gauzaren bat
edo beste lantzekoaren alde egotearekin.

> 
> Hezkuntzan Libre erabakiak hartzeko erabat autonomoa izan da orain arte,
> eta inork ez du esan hori aldatu nahi dionik, are gutxiago kanpotik.
> Beraz, Librezaleri itxarotea bere jarduera atzeratzea suposatzen badu,
> eta konponbide batera eraman gaitzaketen erabakiak hartzeko prest
> badago, agian ez dio Librezaleren asanbladari itxaron behar hori
> eztabaidatzeko.
> 
> Zaindu,
> 
> Osoitz

Ondo izan,
Txopi.

> 
> On Tue, 16 Jun 2020 at 00:07, Dabid <dabid at laborategia.eus> wrote:
> 
>     Kaixo guztioi,
> 
>     Eztabaida honen harira gai desberdinak aipatu beha direla uste dut:
> 
>     1. Errespetu falta
> 
>     Txat gelan errespetu falta nabarmenak egon direla uste dut, eta
>     horri ere heldu beharko genioke asanbladan. Asanbladako gai
>     orderenean sartzea proposatzen dut. Egoera askatu nahi baldin
>     badugu, elkarri zor diogun errespetutik hasi beharko ginateke.
> 
>     2. Gaizki-ulertua
> 
>     Bat nator Anderrekin eztabaida guzti hau gaizki-ulertu batetik
>     abiatzen dela esaten duenean. Hitzaldian inork ez zuen diru
>     publikorik eskatu. Administrazio publikoak, hezkuntza bere
>     konpetentzia den eñean, burujabetza teknologikoa eta software librea
>     bermatu behar zituela esan zen. Agian ez hitz hauekin. Horixe da HEL
>     taldean _egin_ dena azken urteotan. Komunikatua adostu, sinadura
>     bilketari ekin, hezkuntza komunitateko aktore desberdinekin bildu...
>     Dena den, argigarria dirudi aipatzea mahai-inguruko partaide
>     bakoitzak nork bere iritzitik parte hartu behar zuela eta kasurik
>     txarrenean administrazio publikoa interpelatuko lukeena HEL izango
>     litzatekeela eta ez, aipatu zen bezala, Librezale.
> 
>     HEL, behintzat alde ekonomikoari dagokionez, autogestioan
>     oinarritzen den taldea da. Norberaren borondatez egiten ditugu
>     egiten ditugunak, azpiegitura minimo bat behar dugu eta Librezalen
>     azpiegitura konpartitzea erabaki genuen. Orain beste gauza bat
>     erabaki nahi badugu, primeran. Eztabaidatu dezagun.
> 
>     Puntu honekin bukatzen joateko, HEL-ko partaide naizen eta topaketen
>     antolakuntzan lagundu dudan eñean, Librezaleren txat gelan erdi
>     estalita esan den gezur bat ezeztatu nahi dut: HEL-en ez dagoela
>     eztakitosondonongo batzorde nagusirik eta han ere erabaki gehienak
>     (denak esango nuke), kontsentsuan oinarritu direla.
> 
>     3. Taldeen bateragarritasuna
> 
>     Uste dut talde bien koexistentzia bermatu daitekeela. Gaur egungo
>     egoeran ere. Bateragarri ikusten ditut ildo biak eta ez dut uste
>     elkarrekiko baztertzaileak direnik. Baina hau asanbladan
>     eztabaidatuko dugunez, asanbladan arrazoituko dut.
> 
>     4. Asanblada
> 
>     Ondo deritzot asanblada.
> 
>     Dirudienez gai asko daude jorratzeko, batzuk garrantzitsuak.
>     Formatuari dagokionez ere eztabaidatu da txat gelan. Fisikoa,
>     birtuala ala mixtoa izan behar duen eztabaidatu beharko genuke.
>     Aukeran argumentuekin.
> 
>     Ni mixtoa egitearen aldekoa naiz. Covid19-a dela eta uste baitut
>     pertsona askok beraien harreman sozialak ezinbestekoetara mugatuko
>     nahi izango dituztela (hala eskatu du taldekide batek gainera). Hala
>     nahi duenak joan dadila fisikoki osasun baldintza minimoak bermatzen
>     ditugun bitartean (gela aireztatua, 2 metroko distantzia,
>     musukoa...) eta ez duenak nahi fisikoki parte hartu, har dezala
>     parte birtualki. Ez naiz gai proposamen honen arazoa zehazki non
>     dagoen antzemateko (oraindik inork ez baitu honen kontra argumentatu).
> 
>     Beste proposamen bat ere egon da: asanblada kalean egitea.
> 
>     Fisikoa lehenetsiko nuke, baina ez nuke inor baztertuko bere
>     osasunari kalte egin nahi ez diolako, osasunari dagokionez erosoago
>     sentitzen delako etxean edo Europako mugak irekiko direlako
>     (planteatu ahal diren argudioekin ados egon edo ez egon beste kontu
>     bat da, baina ez dut uste koronabirusen inguruan hemen eztabaidatu
>     behar dugunik).
> 
>     5. Ondorioak
> 
>     Lehen puntura bueltatuko naiz.
> 
>     Eztabaida honek ondorio txarrak izan ditzake. Ez eztabaidak berak,
>     baizik eta jarrerak. Bat baino gehiago izan gara jarrerak kritikatu
>     eta mesedez eztabaida baretzeko eskatu dugunok. Nik argi daukat:
>     asanblada prestatzen laguntzeko prest nago, baina hemendik aurrera
>     jarrera ez bada aldatzen, ez dut asanbladan parte hartuko. Ez
>     nagoelako prest Librezaleko kide batzuekiko egon diren jarrera
>     gaitzesgarri batzuk saritzeko.
> 
>     Ondo izan.
> 
>     [1] https://hezkuntza.librezale.eus/honi-buruz/
> 
> 
>     20/6/15 13:47(e)an, Ander Elortondo igorleak idatzi zuen:
>>     Aupa guztiori:
>>
>>     Eztabaida honek asanblada berri bat martxan jartzea gauza
>>     positiboa da, guztiok elkartzea eta lasaitasunez hitz egitea,
>>     kontzeptuak argitzea, jokabideak definitzea edo beharrezko ikusten
>>     dena azaltzea beti mesedegarri.
>>
>>     Edonola *gauza bat argitu beharrean sentitzen naiz, eztabaida
>>     gaizki ulertu batek piztu duela*, hau izan zen abiarazlea:
>>
>>     "[...] Ez zait buruan sartzen nola egin den batzar hori
>>     Librezaleren izenean, diru publikoaren eskean dabilena nire ustez
>>     ez daki zergatik sortu zen Librezale. [...]"
>>
>>     *Nik bideo ikusita, ez nuen inor entzun diru publiko eskean.*
>>
>>     Hezkuntza publikoko azpiegiturak administraziori dagozkiola esatea
>>     ospitale publikoak hornitzea administrazioari dagokiola esatea
>>     besterik ez da. Noski hezkuntza publikoan administrazioak
>>     inbertitzen duela, hori hala da. Ez da iritzi bat. Nork egiten
>>     ditu inbertsioak?
>>
>>     Librezaleko kide batek inbertsio hori nolakoa nahi du, librea ala
>>     pribatiboa? Nik uste, hortik datorrela HEL sorrera.
>>     Borroka hori librezale taldeari dagokio? orain arte Ez.
>>     Librezale printzipioekin talka egiten du?  Nik orain arte ez dut
>>     ikusten, (HEL diru-laguntza eske hasiko balitz bai.)
>>
>>     Nik Julen bezala " talde, ez elkarte, diru-laguntzarik
>>     ez,asanblada, egin > hitz egin." ikusten dut taldea, eta orain
>>     arte HEL ere horrela jardun da ez?
>>
>>     Egin dezagun asanblada, lasaitasunez eta giro onean elkartu eta
>>     jarrai dezagun Euskal Herri euskaldun eta libre baten alde.
>>
>>     Izan libre izan euskaldun!
>>     Ander.
>>
>>
>>
>>
>>
>>     Mezu hau jaso duzu <mikelgs at ni.eus> <mailto:mikelgs at ni.eus>
>>     helbidetik (2020 eka. 15, al. (13:05)):
>>
>>         Kaixo Assar,
>>
>>         Niri ondo etorri zait zure mezua (HeL taldekoa naiz, gerora
>>         Librezalera
>>         hurbiltzen hasi dena).
>>
>>         Ostegun honetan HeL-eko bigarren topaketa dago. Eskertzekoa
>>         litzateke
>>         lasaitasun pixka bat, hori antolatzen ari direnek urduritasuna
>>         horrekin
>>         bakarrik izan dezaten. Lasai hartu, gauzak ondo egingo ditugu
>>         eta. Bai
>>         Librezale taldea eta bai Hezkuntzarako ekimena sendoago atera
>>         daitezela
>>         honetatik!
>>
>>
>>         Hemen behean kopiatzen dut matrix-telegram gelan egondako
>>         eztabaida
>>         (tarteko mezu batzuk kendu ditut, itzulpenei buruzkoak zirelako).
>>         Edonork irakurri ahal izateko hemen eta akaso posta zerrendan
>>         hobeto
>>         gordeta geratzen delako:
>>
>>
>>         2020-06-11 (HeL-ek antolatutako 1. streaming topaketa) 18:00-19:00
>>
>>         Osoitz
>>         Librezaleren izenean hezkuntzaren inguruan egin den batzarra
>>         entzun dut
>>         gaur. Ez zait buruan sartzen nola egin den batzar hori
>>         Librezaleren
>>         izenean, diru publikoaren eskean dabilena nire ustez ez daki
>>         zergatik
>>         sortu zen Librezale.
>>
>>         txopi
>>         Osoitz gaizki-ulertu bat dagoela uste dut. Topaketa horiek
>>         "Hezkuntzan
>>         ere Librezale" taldeak sortu ditu. Logo propioa du,
>>         komunikazio eta
>>         koordinazio talde desberdinak ditu, 2017an sortua da eta
>>         webgunean hau
>>         dio:
>>         Screenshot_20200611-214741_1.png
>>         Descargar Screenshot_20200611-214741_1.png (497.29 KB)
>>         LogoKarratua.png
>>         Descargar LogoKarratua.png (773.65 KB)
>>         Librezalek ez ditu topaketa horiek antolatu.
>>
>>         Osoitz
>>         Ondo ulertu badut esan nahi daidazuna, aparteko talde bat da ,
>>         independentea, Librezalerekin zerikusirik ez duena, bai?
>>
>>         txopi
>>         Edukiari dagokionez, itxaron dezagun ordu bateko grabaketa
>>         publiko
>>         egitera eta diru publikoa eskatzearena aztertuko dugu. Ea zein
>>         gonbidatuko esan duen, nola esan duen, zertarako eta abar.
>>
>>         Osoitz
>>         Horrela bada, ulertzen ez dudana da zergatik aparteko talde
>>         horrek
>>         Librezaleren izena erabiltzen duen
>>         Ezatabaidatzen ari garen guzti hau, zein asanbladatan erabaki da?
>>
>>         txopi
>>         Posta zerrendan aurkeztu nuen taldea bere garaian,
>>         azpidomeinua eskatu
>>         nuenean. Urte guzti hauetan inork ez du hitz txar erdirik
>>         esan. Gure
>>         azpiegitura erabiltzen dute guk eskaini genielako.
>>
>>         Osoitz
>>
>>              Urte guzti hauetan inork ez du hitz txar erdirik esan.
>>              Barkatu?
>>
>>         txopi
>>         Inork ez du esan asanblada espezifiko bat egin behar zenik. Zuk
>>         proposatu dezakezu egoki ikusiz gero. HeL-en ostegunero egiten
>>         ditugu
>>         bideokonferentziak.
>>
>>         Osoitz
>>         Jakina inork ez duela esan asanblasa espezifiko bat egin behar
>>         zela,
>>         baina asanbalada bat egin behar zela hau, eta beste hamaika gauza
>>         ezatabaidatzeko nik esan esan dut
>>         eta gainetik pasatu zarete
>>         inolako kausir egin gabe
>>
>>         dabid
>>         Ba esango nuke, besteak beste, talde hori sortzearen beharra
>>         Librezalen
>>         eztabaidatu zelako. Librezale ren azpiegitura erabiltzea
>>         onartu zen...
>>         Betidanik erabili izan du izen hori.
>>
>>         Edonola ere, Osoitz, ezin izan dut mahai-ingurua osorik ikusi,
>>         baina ez
>>         dut uste lan taldean ibili den inork "diru publikoaren eskean"
>>         dabilenik. Hala izan bada, eta gonbidaturen batek esan badu, bere
>>         borondatez egin du eta ez taldeak hala eskatu diolako.
>>
>>         Osoitz
>>         zun rollora
>>         zuen rollora
>>         aurretik geundeun horietaz paso eginez
>>         zuen planarekin auirrera
>>         a sako
>>         matxakatzen
>>
>>         txopi
>>         Ez dakit zehazki zergatik esaten duzun hori, baina benetan
>>         diotsut nik
>>         ez dudala inor matxakatzeko intentzioarekin ezer egin. Hala
>>         ere, nik
>>         horrela sentituarazi bazaitut barkamena eskatzen dizut.
>>         Errespetuz jokatzen saiatu naiz uneoro eta ez dut inor mindu
>>         nahi izan.
>>
>>         Osoitz
>>         Barkamena eskatzen diot goi batzarrari,ez dut gehiago
>>         molestatuko. Gora
>>         batzorde nagusia!
>>         Mensaje eliminado
>>
>>         @etxondoko Ander Elortondo (Telegram)
>>         Ez dut hitzaldia ikusi. Baina zein da zehazki arazoa? ni
>>         kokatzearren.
>>         a) norbaitek talderako HEL talderako diru-publikoa eskatu du?
>>         b) softwarea edo hezkuntzarako eskatu du?
>>
>>         dabid
>>         Osoitz, jakin dezazun, flipatzen nago. Gura duzunean garagardo
>>         batekin
>>         komentatuko dugu, baina aldez aurretik:  oso lasai daukat
>>         kontzientzia
>>         (eta zure azken mezua ezabatu orduko irakurri dut eta erabat
>>         lekuz kanpo
>>         dagoela dakizula suposatzen dut, baina ez dut ez irakurritzat
>>         emango eta
>>         elkarren aurrean gaudenean horretaz berba egin nahi dut).
>>
>>         @etxondoko Ander Elortondo (Telegram)
>>         Ni bi telegram taldeetan nago eta orain arte ez dut arazorik
>>         ikusi bata
>>         eta besteak bultzatu dutenen artean, iritzi batzurekin guztiz
>>         ados ez
>>         egon arren.
>>         Osoitz
>>
>>         @etxondoko Ander Elortondo (Telegram)
>>
>>              Ez dut hitzaldia ikusi. Baina zein da zehazki arazoa? ni
>>         kokatzearren.
>>              a) norbaitek talderako HEL talderako diru-publikoa eskatu du?
>>
>>         Hitz gutxitan, hezkuntza publikoaren arazoa diru publikoarekin
>>         konpontzen dela, hau sorpresa, ezta? Baina ez du zerikusirik
>>         LZrekin
>>
>>         @etxondoko Ander Elortondo (Telegram)
>>         Hezkuntza publikoan sofware librea bultzatzen duen taldean
>>         finantzaketa
>>         publikoa hezkuntzarako eskatzea ez dut uste librezalerekin
>>         talka egiten
>>         duenik. Dirua software pribatibo gehiago jartzeko balitz bai.
>>
>>         Osoitz
>>         Baina dirua publikoa eskatzeak badu talka Librezalerekin, ikus
>>         asanbladen aktak
>>         eta hori aldatu nahi bada, egin asnblada berri bat
>>
>>         @etxondoko Ander Elortondo (Telegram)
>>         Librezale bera finantzatzearekin, ez hezkuntza
>>         finantzatzearekin edo
>>         osasuna finantzatzearekin.
>>
>>         Osoitz
>>         Zeri buruz ari zara?
>>
>>         @etxondoko Ander Elortondo (Telegram)
>>         HEL, software librea hezkuntzan zabaldu nahi du. HEL
>>         diru-laguntzaz
>>         finantzatzea gauza bat da eta hezkuntza finantzatzea beste bat da.
>>         dirua talderako edo hezkuntzan sofware librea jartzeko?
>>
>>         Osoitz
>>         Hezkuntzan Libre ez bada Librezale, nahi duena egin dezake
>>
>>         txopi
>>         Osoitz, niri bururatzen zaidana Librezaleren bilera birtual
>>         bat egitea
>>         da. Jitsi bitartez adibidez. Gai-zerrendan puntu hau eta egoki
>>         ikustan
>>         baduzu(e) beste batzuk ere. Ados?
>>
>>         Osoitz
>>         Orain? Kar
>>
>>         alex gabilondo (Telegram)
>>         Nire amak esango luke: benga denok ohera!
>>
>>         txopi
>>         Ez, aste pare bat barru adibidez. Eguna, ordua eta URLa
>>         erabakitzen joan
>>         gaitezke. Posta-zerrendan informatu. Eta hori guztia.
>>
>>         txopi
>>         Bai, gabon.
>>         Viernes
>>
>>         mikelgs
>>         Kaixo Osoitz, ni nintzen topaketa horretako moderatzailea eta
>>         ahal izan
>>         duguna egin dugu. Bakarrik esan nahi dut ondo ezagutzen ez
>>         zaitudan
>>         arren estimatzen zaitudala, zuk lagundu zenidan hasieran software
>>         itzultzeko kontu honetan eta gutxi baina beti ondo idazten
>>         duzu hemen.
>>         Aspaldi eskatu zenuen Librezaleren asanblada egiteko, eta
>>         konturatu
>>         nintzen ez zela aurrera atera. Ni ez naiz konektatuko, baina
>>         Txopik esan
>>         duena ideia ona dela uste dut. Egin itzazue bideobilerak, beharra
>>         dagoela dirudi.
>>         Hau da hau, pixa egitera altxa eta mobila hartu beharra...
>>         diossss 😅😅
>>
>>         Karmel Uribarren (Telegram)
>>         Badago ikusterik 'Software librea hezkuntzan' hizpide izan zen
>>         topaketa
>>         hori? Eskertuko neuke. Eskerrik asko
>>         Karmel Uribarren (Telegram) cambió su imagen de perfil.
>>
>>         @etxondoko Ander Elortondo (Telegram)
>>         Nik gertatutakoa ulertzeko ere eskertuko nuke.
>>
>>         Osoitz
>>
>>         mikelgs
>>
>>              Kaixo Osoitz, ni nintzen topaketa horretako moderatzailea
>>         eta ahal
>>         izan duguna egin dugu. Bakarrik esan nahi dut ondo ezagutzen
>>         ez zaitudan
>>         arren estimatzen zaitudala, zuk lagundu zenidan hasieran software
>>         itzultzeko kontu honetan eta gutxi baina beti ondo idazten
>>         duzu hemen.
>>         Aspaldi eskatu zenuen Librezaleren asanblada egiteko, eta
>>         konturatu
>>         nintzen ez zela aurrera atera. Ni ez naiz konektatuko, baina
>>         Txopik esan
>>         duena ideia ona dela uste dut. Egin itzazue bideobilerak, beharra
>>         dagoela dirudi.
>>
>>         Kaixo Mikel,
>>
>>         Nola zu hemen berria zaren gauza batzuk ezin dituzu ezagutu,
>>         eta beraz
>>         ulertu, ulertzeko moduan azaltzen saiatuko naiz.
>>
>>         Librezale sortu zenean baziren hainbat erakunde, talde eta
>>         enpresa
>>         antzeko gauzak egiten, Software Librea eta edo Euskararekin
>>         zerikusia
>>         zutenak, Librezalek besteek betetzen ez zuten hutsune bat bete
>>         nahi izan
>>         zuen, enpresen logika ekonomikoa zein administrazio publikoari
>>         zuzendutako eskaeretaz at bidea egitea ote zegoen esploratzeko,
>>         bazegoela demostratzeko.
>>
>>         Egin zen bigarren asanblean jarri zen hau idatziz lehen aldiz,
>>         eta ia bi
>>         hamarkadako praxiak hau azpimarratu du, hau dela Librezaleren
>>         izaera,
>>         gauzak egiten dituen talde autonomo bat.
>>
>>         Horrek ez dio zilegitasuna kentzen besteek egin dezaketenari,
>>         Librezalek
>>         bere buruari ezarritako egiteko era da, Librezaleren
>>         definizioa da, ez
>>         beste inorena. Librezalek zer egiten duen eta nola egiten duen
>>         mugatzen
>>         du, definitzen du.
>>
>>         Denborarekin beste erakunde, talde eta enpresak edo desagertu
>>         dira edo
>>         egiteari utzi diote, hainbat arrazoi medio, eta nahiko
>>         bakarrik geratu
>>         da Librezale lan honetan.
>>
>>         Ez dakit horrek demostratzen duen izaera autonomo hori erabaki
>>         zuzena
>>         zela, ala inor baino burugogorragoak garela, baina dagoena
>>         dago eta
>>         garena gara.
>>
>>         Zoritxarrez Librezalek ez du bere burua ondo zaindu, eta oso
>>         garrantzitsuak diren asanbleak egitea ahaztu zaigu, dena jada
>>         esanda
>>         zegoelakoan edo.
>>
>>         Agian horregatik printzipio horiekin talka egiten duten gauzak
>>         gertatu
>>         dira, ez asmo txarrez egindakoak, baina edonola ere Librezaleren
>>         definizioarekin talka egiten zutenak.
>>
>>         Horietako bat, denborarekin talka egiten bukatu duena,
>>         Hezkuntzan Libre
>>         taldearen sorrera izan da.
>>
>>         Talde hau Librezaleren orbitan sortzen da, baina oso bestelako
>>         irakurketa bat egiten bukatu du, administrazioari gauzak
>>         eskatu behar
>>         dizkiola uste du.
>>
>>         Ez dut eztabaidatuko irakurketa zuzena ala okerra den, kontua da,
>>         Librezaleren definizioarekin talka egiten duela, eta beraz
>>         egokiagoa
>>         litzatekeela bere irakurketa hori bada, bere ibilbide propioa
>>         egingo
>>         balu, Librezalek bere unean egin zuen bezala, bere burua
>>         definituz
>>         besteekiko, aurretik zeuden horiekiko, desberdinduz.
>>
>>         Hori Librezaleren izaera hiltzea baino egokiagoa litzateke, askoz
>>         egokiagoa.
>>
>>         @etxondoko Ander Elortondo (Telegram)
>>         Bideoa ikusi nahi nuke. Atzo ez baizitzaidan garbi gelditu,
>>         administrazio laguntzak taldearentzat eskatzen ziren edo
>>         hezkuntzan
>>         software librea eta azpiegituretan inbertitzeko. Lehenak Osoitz
>>         (Telegram) dioen bezala librezale filosofiaz talka egiten
>>         duelako eta
>>         bigarrena aldiz nire iritziz administrazioak hartu beharko
>>         lukeen bidea
>>         baita, bere ardurak, hezkuntza ere, software librean
>>         oinarritzea eta
>>         horretan inbertitzea.
>>
>>         Iñigo Gebara (Telegram)
>>         Nire ustez bigarrena jorratu zen baina ez nuen osorik ikusi.
>>         Hala ere,
>>         gauzak argi utzi behar dira eta batez ere librezalen ibilibide
>>         luzea
>>         duzuen horiek pisua duzuela uste dut. Hezkuntzan librezalek
>>         bilatu eta
>>         aurkitu zuen librezaleren aterkia baina talka baldin badago
>>         dena hitz
>>         egin daiteke.
>>         Nire aldetik besterik ez
>>
>>         dabid
>>         Nire aldetik bakarrik aipatzea gozada bat dela eztabaida bat
>>         argumentuetan oinarritzen denean. Deskalifikazioan oinarritzea
>>         baino
>>         askoz sanoagoa, esango nuke.
>>
>>         (Ezin nuen utzi esan gabe, dagokidanetik oso haserre bukatu
>>         nuelako
>>         atzo).
>>
>>         Bigarren bidea jorratu izan da beti, hau da, administrazioari
>>         eskatu
>>         burujabetza teknologikoa (ez bakarrik soft librea) berma
>>         dadin. Bera
>>         baita horren erantzule. Edonola ere, atzo ezin izan nuen dena
>>         ikusi,
>>         baina esango nuke hala izango zela. Mikelek HEL ordezkatzen
>>         duen, beste
>>         hizlari guztiek nor bere burua (uste dut).
>>
>>         Ez dut uste talka egiten duenik eta esango nuke ez dela lehen
>>         aldia
>>         Librezale admin publikoa interpelar zen duena. Hala ez bada
>>         zuzendu.
>>
>>         dabid
>>         Bada ezpada, ze agian ez da nire mezua ongi ulertzen: dena den
>>         atzo
>>         admin publikoa interpelatu zuen taldea HEL izan zen, ez
>>         Librezale hemen
>>         aipatu zen moduan.
>>
>>         Aterkin horretan esango nuke eroso sentitzen dela HEL,
>>         Librezale ez bada
>>         eroso sentitzen, eztabaidatu beharko da eta egin beharrekoak
>>         egin.
>>         Badagokio.
>>
>>         @mikelgs:matrix.org <http://matrix.org>
>>         Ni HeL-en sartu nintzenean (hemen baino lehenago), nahiko
>>         azkar entzun
>>         (edo irakurri?) nuen aparte zela Librezaletik. Orain ulertu
>>         dut Osoitzek
>>         aipatzen duen diferentzia. Eta esango nuke badagoela diferentzia:
>>         Librezalek erakutsi du posible dela EGIN eta listo,
>>         instituzioak (ia)
>>         interpelatu gabe soluzioa ekartzea (softwarea euskaratzea).
>>         Baina HeL-en
>>         lana beste bat da, hezkuntzan software librea (+euskaraz,
>>         +zerbitzari
>>         propioak, +eduki libreak...) sustatzea da. Hori uste dut ezin
>>         dugula
>>         EGIN (homeschooliñarekin-edo ez bada).
>>
>>         Atzokoa eztabaidatzeko, hobe itxarotea bideoa ikusi arte. Ni
>>         printzipioz
>>         isilik egoten saiatuko naiz, irakurtzen eta ikasten.
>>
>>         Egin / eskatu desberdintasuna oso garrantzitsua den; HeL-el
>>         Librezale
>>         izena edukitzea hemen ondo irizten den; eta abar egiteko,
>>         udara osoa
>>         duzuela uste dut. Momentu ona da.
>>
>>         (...)
>>
>>         gorkaazk
>>         Bilaketa azkar bat egin dut foro honetan "batzarra" ...
>>         "asanblada"  eta
>>         talde honek 6 bat batzar nagusi egin zituen 2003-2010 eta ZERO
>>         azken
>>         hamar urteotan. Osoitzek behin eta berriro beste bat egin beharko
>>         genukeela aldarrikatu du... Erantzun positibo bat edo beste
>>         topatu dut
>>         (@Aldatsa, @Txopi... eta ixiltasuna edo broma-erantzunen bat
>>         ere bai...
>>         https://librezale.eus/wiki/Asanbladak
>>         Asanbladak - Librezale.eus
>>         Asanbladak Librezale.eus(e)tik Hona jo: nabigazioa , bilatu
>>         Morgako
>>         Ituna 2003-06-07 sorrera bilera Librezale II. Kongresua
>>         2003-09-20
>>         asanbladako akta
>>         Telegram-Matrix foroa sortu zenetik, komunikazioa aldatu egin da,
>>         posta-zerrenda besterik erabiltzen ez zenean, mezu luzeagoak,
>>         landuagoak
>>         idazten ziren. Serioagoak.
>>         Bat-bateko mezularitzak azkartasuna, bizitasuna, saltsa ekarri
>>         du. Baina
>>         batzuetan zarata eta gaizki-ulertuak ere bai.
>>         Gogoratzen dut Librezale lehen batzar nagusira joan nintzenean
>>         galdetu
>>         nien taldean zeudenei ea nola hartzen ziren erabakiak. Gutxi
>>         gorabehera
>>         zera esan zidaten "erabakiak adosten ditugu". Hasieran sinesgaitz
>>         iruditu zitzaidan baina batzar hartan, behintzat, horrela
>>         gertatu zen:
>>         hartu ziren erabakiak aho batez hartu ziren eta egin beharreko
>>         lanak
>>         boluntarioen artean banatu ziren...
>>         Osoitzekin, Aldatsekin eta beste batzuekin bat nator: BADA
>>         GARAIA BATZAR
>>         NAGUSI BERRI BAT antolatzeko!
>>         Osoitzek gai zerrenda bat eta guzti bota zuen aurreko batean.
>>         josu_sailuente
>>
>>         gorkaazk
>>         Horra Osoitzek bota zuen gai zerrenda(moztu-itsatsi eginda):
>>         ● Zer da Librezale: Lan talde gisa definitzen dugu gure burua.
>>         Hezkuntzaren inguruan sortutako erronka garrantzitsu bat dago
>>         baina
>>         adibidez NextCloud itzultzeko gai ez garela ematen du, gure lana
>>         alternatibak sortzea ez dela ere irakurri dut, eta horrek asko
>>         harritzen
>>         nau Librezaleren ADN-an beti egon delako alternatiba horiek
>>         euskarara
>>         ekartzea. Egin > hitz egin.
>>         ● Nola hartzen ditu erabakiak Librezalek: Tradizionalki
>>         asanbladatan
>>         hartzen ziren erabakiak, presentzialak. Aspaldi ez dela
>>         honelako bat
>>         egin.
>>         ● Zerk justifikatzen du asanblada bat. Librezaleren komunikazio
>>         kanaletan aipatu ere ez diren estrukturak sortu dira Librezale
>>         bertako
>>         parte litzatekeela aditzera emanez.
>>         ● Zer egin behar da Librezaleren izenean hitz egiteko, edo
>>         nola kudeatu
>>         genitzake asanblada bat justifikatzen ez dituzten gaiak.
>>         Librezaleren
>>         izenean hitz egin duten enpresa pribatuak ikusi ditut,
>>         Librezalerekin
>>         kontsultatu gabe ere bakarrik kideren bat Librezalekoa zelako,
>>         gutariko
>>         bakar batekin hitz eginda Librezalerekin hitz egiten zutela
>>         uste zuten
>>         instituzioak...
>>         ● Webgunea: Desastre bat eginda daukagu.
>>         ● Komunikazioa: Parasitoak agertu behar izan zaizkigu proiektu
>>         batzuei
>>         argia emateko.
>>         Ziur aski tratatu beharreko gai gehiago daude."
>>
>>         txopi
>>         Ni asanblada bat egitearen alde: aurrez aurrekoa, online,
>>         orain edo
>>         aurrerago. 10 urte pasa dira azken bilera egin genuenetik?
>>         Hori konpondu
>>         beharra dago :-)
>>         josef se unió a la sala.
>>
>>         txopi
>>         gorkaazk-k egindako ausnarketa guztiekin bat nator.
>>         Sábado
>>
>>         txopi
>>         gebara99-k dioen bezala, dena hitz egin dezakegu eta HeL eta
>>         Librezale
>>         banatu, aldendu, mugak ezarri eta nahi dena. Baina nik esan
>>         beharra dut
>>         honetaz dezente ausnartu dudala, Librezalen ia hasieratik
>>         nagoelako eta
>>         HeL-en hasieratik eta talde biak guztiz konpatibleak eta
>>         osagarriak
>>         ikusten ditudala. Nire ustez super-aberasgarria izatena ari da
>>         bataren
>>         eta bestearen azpiegitura, lana, dinamikak, indarrak eta dena.
>>         Elkarrekin nola bizi zehaztu behar dugu, noski, baina elkarrekin
>>         banatuta baino askoz indar eta bizitasun handiagoa dugula
>>         ulertuz (nik
>>         behintzat hori sinesten dut goitik behera eta mila adibide
>>         ikusten ditut
>>         hori frogatzen dutena).
>>         Osoitz-ek aipatzen duen administrazioarekiko jarrera hori, ni
>>         ere ados
>>         nago desberdina dela. Baina Hezkuntzaren esparrua nork
>>         arautzen duen eta
>>         zein agente dituen kontuan izanda, guztiz logikoa iruditzen
>>         zait HeL-en
>>         jarrera eta ez dut Librezaleko itzultzaile autonomoen
>>         ingurugiroarekin
>>         berdindu behar denik uste. Talde bien desberdintasunez hitz
>>         egitea,
>>         ezagutzea eta ulertzea oso onuragarria izango dela uste dut
>>         eta biltzeak
>>         on egingo digula uste dut. Nik behintzat horrela ikusten dut.
>>
>>         Osoitz
>>         Izena lehen taldeari dagokio
>>
>>         txopi
>>         dabid-ek dioen bezala, topaketetan hezkuntzan dauden eta software
>>         librearen alde dauden pertsona desberdinei ahotsa eman nahi
>>         izan genien
>>         eta HeL-en partetik hitz egin zuen bakarra
>>         aurkezle/dinamizatzailea izan
>>         zen, mikelgs. Librezaleren izenean ez zuen inork hitz egin,
>>         noski.
>>         Edonola ere, hizlariek esan zituztenak HeL-en sintonia osoan
>>         joan zirela
>>         uste dut, baina onartu behar dut oraindik ez dudala ordu 1eko
>>         bideo osoa
>>         entzun, streamarekin arazo teknikoak izan genituelako eta
>>         ezagutza
>>         teknikoak genituztenak ikaragarri lanpetuta egon ginelako
>>         saioa burutzen
>>         zen bitartean.
>>         etxondoko eta besteok: saioa amaitu eta batera planifikatuta
>>         geneukana
>>         egiten saiatu ginen, bideoa hemen argitaratzea:
>>         https://peertube.social/accounts/librezale/
>>         Baina oso handia zen eta gaur arte ezin izan dugu igo eta
>>         igotakoan
>>         moderazio moduan geratu da :-(
>>         Librezale - Peertube.social
>>         https://librezale.eus/
>>         Beraz, instantzia horretako moderatzaile batek onartzeko zain
>>         gaude
>>         (horregatik ez da esteka horretan bideorik ikusten).
>>         HeL-eko talde eragilean gaudenok eskertuko genuke fedibertsoko
>>         konturen
>>         bat daukazuenok kontu hori jarraitzea. Horrek agian
>>         moderatzaile batek
>>         onartzeko zain dagoen bideoa (azkarrago) onartzen lagun
>>         dezake. Hori da
>>         gure esperantza behintzat :-)
>>         Eskerrik asko!
>>         Fedibertsoko konturen batekin esan nahi dut Peertube
>>         instantzia horretan
>>         edo beste edozeinetan kontua duzuenok, Mastodon kontua duzuenok
>>         (adibidez mastodon.eus), Pixelfed eta abar, estekatu dudan
>>         kontu hori
>>         jarraitzea ondo legokeela. Bigarren saioko bideoa ere bertara
>>         igotzea da
>>         plana.
>>         Eta orain lotara noa, oso egun luzea eta gogorra izan dut.
>>         Ondo izan
>>         guztiok.
>>
>>         mikelgs
>>         Zuzenketatxo bat, une batean hizlari batek bai esan zuela
>>         "Hezkuntzan
>>         Librezalen hau defendatzen dugu...". Eta niri gustatu zitzaidan,
>>         hizlariak ere taldeko kide dela sentitzea eta adieraztea.
>>         @jutta:riotchat.de <http://riotchat.de> se unió a la sala.
>>         @ignacy:junta.pl <http://junta.pl> salió de la sala.
>>         @lapav:junta.pl <http://junta.pl> salió de la sala.
>>
>>         @txopi:sindominio.net <http://sindominio.net>
>>         HeL topaketen 1. saioa ikusgai dago jada:
>>         https://peertube.social/videos/watch/65aef436-14b0-4c42-885a-27586e065dc7
>>         Hezkuntzan Librezale Topaketak: "Zelan bizi izan du konfinamendua
>>         hezkuntza komunitateak"
>>         **Hezkuntzan Librezale Topaketak: Zerbitzu publikoa, kode
>>         publikoa**
>>         Lehen saioa: "Zelan bizi izan du konfinamendua hezkuntza
>>         komunitateak"
>>         @bartosz:junta.pl <http://junta.pl> salió de la sala.
>>         @walter:bau-ha.us <http://bau-ha.us> se unió a la sala.
>>         Ayer
>>
>>         @etxondoko Ander Elortondo (Telegram)
>>         Aupa!
>>         hartu dut denbora bideoa ikusteko.
>>         Lehen momentutik, bideoa ikusteke, galdera bakarra egin nuen
>>         sortutako
>>         liskarraren inguruan. Administrazioari laguntza HEL talderako edo
>>         administrazioaren funtzioak betetzeko inplikazio eskatzen ote
>>         zuten
>>         partaideek. Argi utz dezagun bata eta bestearen arteko aldea.
>>
>>         Librezalek administrazio diru-laguntzetatik at jokatzea
>>         erabaki zuen,
>>         honek askatasuna ekartzen baitu esparru guztietan.
>>
>>         Erabat ezberdina da, administrazioaren ardurak direnak,
>>         administrazioari
>>         eskatzea, Hezkuntza aurrera ateratzeko baliabideak nork jarri
>>         behar
>>         ditu? Formazioa irakasleei nork eman behar die? Zein software
>>         nahi du
>>         librezalek administrazioko zerbitzaritan eta nork ezarri eta
>>         mantendu
>>         behar du?
>>
>>         Nik urdubete horretan ez dut diru-laguntza hitza bera ere
>>         entzun. (ihes
>>         egin bazait adierazi).
>>         Ez dut inor HEL talderi bideratutako laguntzarik eskatzen entzun.
>>
>>         Librezale filosofiaz bat datozen mezu asko izan dira. Gainera
>>         idazkari
>>         bat, filosofia irakasle bat, aberasgarria benetan.
>>         Zorionak lan hau bideratu duzuen guztiori.
>>
>>         Osoitz (Telegram) badakizu izugarri mirezten zaitudala eta
>>         errespetatzen
>>         ditudala diozunak, horregatik nire jarrera harriduratik
>>         abiatuta goiko
>>         bereizketa argitzen saiatzea izan zen. Bideoa ikusita nik uste
>>         bigarren
>>         kasuan gaudela, hots, librezalek hartutako erabakiekin inolako
>>         talkarik
>>         ez dagoen kasuan. Edonola, egin dezagun asanblada,
>>         lasaitasunez hitz
>>         egin, argudiatu eta erabaki.
>>
>>         Izan libre izan euskaldun!
>>
>>         Osoitz (Telegram)
>>         Motxilarekin Asturiaseko herri txiki batean bokata jatera gelditu
>>         nintzen. Gizon batek desbrozadorarekin kale bazterrean hazten
>>         ziren
>>         belarrak mozten zituen. Begira, esan zidan, tabernan daude
>>         guztiak
>>         Udalak hau egin beharko luke bestea egin beharko luke, egun
>>         batean beti
>>         berdina entzuteaz nazkatu nintzen eta nik egitea erabaki nuen.
>>         Nire
>>         kalea garbi dago.
>>
>>         alex gabilondo (Telegram)
>>         Nik ere bideo osoa ikusi arte ez naiz ausartu nire iritzia
>>         ematen baina,
>>         behin ikusita, guztiz bat nator Anderrekin.
>>         Bideoan ez dut ikusi Librezalerentzat diru-laguntza eskaerarik
>>         edo
>>         antzekorik. Egia esateko administrazioari Hezkuntza laguntzeko
>>         eskaera
>>         garbirik ere ez. Horiek datozen osteguneko saioan aterako
>>         dira, seguru.
>>         Mahai ingurua Hezkuntzan Librezalek antolatu badu -mila esker
>>         horretan
>>         ibili zaretenoi- ez dut uste parte hartzaileei  Hezkuntzan
>>         Librezalekoak
>>         izatea, are gutxiago Librezalekoak izatea eta Librezalearen
>>         izenean hitz
>>         egitea.
>>         Hezkuntzan Librezale sortzea Librezaleko kide baten ideia izan
>>         zen eta
>>         nik uste dut asmoa izan zela Librezalea taldeko komunikazioa
>>         ez betetzea
>>         hezkuntza inguruko gaiez.
>>         Denborak demostratu du ideia ona izan zela: hezkuntza arloko
>>         librezaleak
>>         ez ditugu aspertu eta hezkuntza arloko zenbait jende librezaleko
>>         eztabaida tekniko-linguistikoak ez ditu maite.
>>         Nik uste dut Hezkuntza Librezalek Librezale berari jende,
>>         ideia eta
>>         ekarpen interesgarriak egin dizkiola.
>>         Begiratu besterik ez dago azken urtean hezkuntzarekin lotutako
>>         zenbat
>>         itzulpen osatu diren. Azkena Iñigok Kdenlive-rekin egindako lana.
>>         Hezkuntzan Librezaleko partaideek lan handia egin dute
>>         software librea
>>         zabaltzen Durangoko Azokan, Errekaleorreko jardunaldian, SLren
>>         aldeko
>>         komunikatuarako sinadurak biltzen, aplikazioak euskaratzen...
>>         eta,
>>         zergatik ez, administrazioei software librea erabiltzeko eta
>>         ikasle-irakasleen datuen pribatutasuna bermatzea eskatzen.
>>         Egin eta
>>         eragin. Batak ez du bestea kentzen.
>>
>>         HONEN ONDOREN Assar-ek bidali zuen mezua, dagoeneko posta
>>         zerrenda
>>         honetan jarri dena.
>>         _______________________________________________
>>         Librezale mailing list
>>         Librezale at librezale.eus <mailto:Librezale at librezale.eus>
>>         https://librezale.eus/cgi-bin/mailman/listinfo/librezale
>>
>>
>>     _______________________________________________
>>     Librezale mailing list
>>     Librezale at librezale.eus <mailto:Librezale at librezale.eus>
>>     https://librezale.eus/cgi-bin/mailman/listinfo/librezale
>     _______________________________________________
>     Librezale mailing list
>     Librezale at librezale.eus
>     https://librezale.eus/cgi-bin/mailman/listinfo/librezale
> 
> 
> _______________________________________________
> Librezale mailing list
> Librezale at librezale.eus
> https://librezale.eus/cgi-bin/mailman/listinfo/librezale
> 


-- 
Txopi.
https://ikusimakusi.eus/
PGP public key: http://ikusimakusi.eus/pub/2020/txopi.asc
Fingerprint: 10E6 ED43 704B 2110 7B6E E5AB 6B56 524A 6B14 ACA4


Librezale posta zerrendari buruzko informazio gehiago