[Librezale] Deck aplikazioko board

Asier Gmail asier.sarasua a bildua gmail.com
Ost, Uzt 29, 07:25:36, CEST 2020

20/7/28 15:41(e)an, mikelgs a bildua ni.eus igorleak idatzi zuen:

> Txatean aipatu nuen, itzultzen gabiltzanon artean hausnartuta "taula"
> egokia iruditzen zitzaigula eta horretara berdindu ditugu itzulpen
> guztiak (baita board > arbel itzulita zegoen baten bat ere).
>
> Nik uste hobe dela hau posta-zerrendan (ere) aipatzea, horregatik
> bidaltzen dut mezu hau.
> Orain lana litzateke guztiak "mahai" itzulpenera pasatzea, baina
> norbaitek beharrezko ikusten badu esan eta egingo dut.

Ez zait argi geratu "taula" ala "mahai" erabiliko den.

Arazotxo bat ikusten diot "deck -> taula" bikoteari, eta da "table"
hitza ere taula dela. Nahasgarria izan daiteke, jende askok pentsa
dezake "table" bati buruz ari zarela.

Nik "mahaia" erabiliko nuke, uste dut arazo gutxiago sortzen dituela.

Asier.