[Librezale] Deck aplikazioko board

mikelgs a bildua ni.eus mikelgs a bildua ni.eus
As, Uzt 28, 15:41:20, CEST 2020

Nextclouderako Deck eta AndroidDeck paketeetan board hitza bi era
desberdinetan zegoen itzulita: Taula gehienetan, eta Mahaia beste
batzuetan (batez ere Androiderako itzulpenean).

Txatean aipatu nuen, itzultzen gabiltzanon artean hausnartuta "taula"
egokia iruditzen zitzaigula eta horretara berdindu ditugu itzulpen
guztiak (baita board > arbel itzulita zegoen baten bat ere).

Nik uste hobe dela hau posta-zerrendan (ere) aipatzea, horregatik
bidaltzen dut mezu hau.
Orain lana litzateke guztiak "mahai" itzulpenera pasatzea, baina
norbaitek beharrezko ikusten badu esan eta egingo dut.